logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Ekran LED o powierzchni dwóch boisk zawisł nad głowami koszykarzy NBA

  PR 01.04.2020, przeczytano 912 razy
ilustracjastrzałka

Amerykański oddział firmy Samsung wziął udział w jednej z największych rewitalizacji obiektów sportowych w USA, instalując ponad 64 ekrany wideo LED w arenie Chace Center. Obiekt będący siedzibą drużyny NBA Golden State Warriors, może obecnie pochwalić się największym centralnie podwieszonym ekranem LED spośród wszystkich aren NBA. Powierzchnia ekranu przekracza 900 m2 – to dwukrotnie więcej niż powierzchnia boiska do koszykówki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-ekran-led-o-powierzchni-dwoch-boisk-zawisl-nad-glowami-koszykarzy-nba,386358,artykul.html

Technologia LED Samsunga zapewnia szczegółowy i realistyczny obraz, który sprawia, że każdy fan na trybunach jest w stanie dokładnie śledzić to co dzieje się na boisku. Nowy centralny wyświetlacz ma powierzchnię 901 metrów kwadratowych (9 699 ft), co czyni go największym zawieszonym na środku ekranem LED zainstalowanym na arenie sportowej. Składa się na niego 15 wyświetlaczy, a wielkość poszczególnego pixela wacha się od 6,7 mm na ekranie głównym i na górnym pierścieniu (upper halo ring) do 4 mm (pixel pitch) na ekranach dolnych. Łączna liczba pojedynczych diod LED na wyświetlaczach centralnych to 26,3 mln.

- Tak duży projekt, nie dzieje się z dnia na dzień. Kilka lat zajęło planowanie i dogrywanie szczegółów z klubem Golden State Warriors. Musieliśmy być pewni, że konstrukcja hali pozwoli na umieszczenie centralnie podwieszonego wyświetlacza i pozostałych ekranów LED. – powiedział Don Szczepaniak, CEO firmy PRISMVIEW, która jest spółką zależną Samsung Electronics Company.

Instalacja wykonana przez firmę Samsung to przykład rewitalizacji obiektu sportowego przy wykorzystaniu najnowocześniejszych technologii wizualnych. Od teraz osoby przeżywające emocje na trybunach mogą zobaczyć każdą akcję dziejącą się na boisku, niezależnie od tego gdzie siedzą.

- Nasi fani, to jedni z najbardziej świadomych kibiców sportowych. Zmodernizowana arena z nową tablicą wyników ma być kluczem do budowania pogłębionego doświadczenia kibiców w Chase Center – powiedział prezes i dyrektor operacyjny Warriors Rick Welts. - Największy wyświetlacz LED w NBA, pozwala na pokazywanie naszym fanom rozszerzonych statystyk, statystyk każdego zawodnika danego zespołu w tym samym czasie czy wykresów dotyczących skuteczności rzutów.

Aby dodatkowo wzmocnić doświadczenia kibiców, Samsung i Warriors wyszli poza arenę i zainstalowali pierwszy w historii zewnętrzny wyświetlacz LED w San Francisco. Zamontowany na zewnętrznej ścianie zachodniego wejścia do Chase Center ekran to zapowiedź tego co czeka kibiców wewnątrz obiektu. Ekran zewnętrzny zbudowany jest w technologii diod o wielkości 10 mm co zapewnia bardzo dobrą jakość obrazu. Ekran jest też odporny na działania czynników atmosferycznych. Oprócz ekranu centralnego i zewnętrznego, technologie LED Samsung dostępne są także w innych miejscach na terenie całego obiektu. Łącznie liczba diod użytych w instalacjach LED przekracza 53,6 mln.

ilustracjastrzałka

Źródło: Samsung

www.samsung.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764