logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Kampania 4F autorstwa Life On Mars

  PR 08.11.2018, przeczytano 1640 razy
ilustracjastrzałka

Rusza kampania 4F x 100CH: Każda historia ma swój początek promująca nową kolekcję 4F, która powstała we współpracy z Kamilem Stochem. Realizację kampanii powierzono agencji Life On Mars, należącej do platformy Brand New Galaxy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-kampania-4f-autorstwa-life-on-mars,380060,artykul.html

- Wspólnie z Life on Mars stworzyliśmy kampanię która powiada, jak ważny jest początek każdej historii. To, z jednej strony, dziecięce marzenia, które mają szansę się spełnić. To też ambicje każdego dorosłego, który sam symbolicznie ten początek sobie wyznacza. To pierwszy zalążek myśli, pierwszy trening, pierwszy strój sportowy, pierwszy dreszcz sportowych emocji, pierwszy spacer. Ta kolekcja to narzędzie oddane w ręce amatorów, z których każdy może zacząć pisać własną historię. I wytrwać w swoim postanowieniu. Linia 100CH x 4F powstała z miłości do natury, zimy i gór. Kamil zadedykował kolekcję wszystkim kibicom skoków narciarskich oraz tym, którzy lubią aktywnie spędzać wolny czas i chcą trenować – profesjonalnie bądź amatorsko – mówi Ranita Sobańska Dyrektor Kreatywna 4F.

ilustracjastrzałka

Limitowana kolekcja zawiera kolekcję męskich ubrań i akcesoriów, łącznie 35 elementów, które zgrywają się w doskonałą, pasującą do siebie całość.od kurtek po skarpetki. Kolekcja jest dostępna w sklepie internetowym od 5 listopada, w sklepach stacjonarnych od 7 listopada.

- W kolekcji nie mogło zabraknąć niebieskiego! Chyba podświadomie najbardziej lubię kolory kojarzące mi się z miejscem, w którym mieszkam – z naturą, z zimą i górami. Wszystko to wywołuje u mnie zarówno dreszcz emocji, jak i wewnętrzny spokój. Cóż, sprzeczna natura zodiakalnego Bliźniaka – dodaje Kamil Stoch.

ilustracjastrzałka

Warto nadmienić, że w przedstawionej historii u boku Kamila Stocha wystąpił młody aktor, autentyczny adept zakopiańskiej szkółki narciarskiej Eve-nement Ski Team.

Life on Mars została wybrana w ramach przetargu. Kampania startuje 9 listopada w TV i Internecie.

Za produkcję filmu odpowiadał dom produkcyjny Papaya, reżyserowała Marysia Makowska, polska reżyserka mieszkająca i pracująca w Stanach.

ilustracjastrzałka

CREDITS:

  • Tytuł reklamy: 4F x 100CH: Każda historia ma swój początek
  • Długość: 45 sec
  • Klient: 4F
  • Agencja: Life on Mars
  • Dyrektor kreatywny: Piotr Chrobot
  • Art. Director: Piotr Chrobot
  • Copywriter: Marta Oczkowska
  • Client Service: Natalia Makowska Dom produkcyjny: Papaya
  • Reżyseria: Marysia Makowska
  • Operator: Mikołaj Syguda
  • Producent wykonawczy: Michał Trusiewicz

Źródło: Life on Mars

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764