logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Kampania Pepsi przygotowana przez Agencję K2

  PR 21.01.2021, przeczytano 743 razy
ilustracjastrzałka

Międzynarodowa kampania PEPSI, obejmująca 35 rynków Europy Wschodniej, skierowana jest do generacji Z. Otworzył ją spot „Dorzuć Więcej Smaku do Chwil w Domu z Pepsi”. Za realizację działań odpowiada Agencja K2 (Grupa K2).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-kampania-pepsi-przygotowana-przez-agencje-k2,389897,artykul.html

Zaprojektowanie międzynarodowej kampanii reklamowej 360 stopni dla marki Pepsi (PepsiCo) objęło stworzenie uniwersalnej koncepcji kreatywnej, przygotowanie kampanii telewizyjnej, aktywację digital, działania w mediach społecznościowych, kreacje DOOH i OOH oraz komunikację w sklepach.

Agencja K2 zaproponowała koncepcję, która opowiada historię uniwersalnym, przekonującym językiem, w odniesieniu do aktualnej rzeczywistości. Uwzględnia również ambicje marki Pepsi, która chce towarzyszyć nowym przeżyciom i emocjom, inspirować, motywować oraz nadawać domowemu życiu nowego smaku.

W wyniku takiego podejścia nowa kampania PEPSI odnosi się do trendu, jakim jest nowe znaczenie domu jako przestrzeni prywatnej i intymnej, w której najważniejsze są relacje i wspólne spędzanie czasu.

Dzięki współpracy z wiodącym na rynku źródłem działających insightów – agencją badawczą i doradczą Y&Lovers, udało się właściwie opisać i odpowiedzieć na dynamikę „domowej przemiany” oraz zmapować kluczowe, powszechne geograficznie napięcia i nadzieje młodego pokolenia.

Już na etapie przetargu Agencja K2 badała jakościowo każdy koncept, aby mieć pewność, które obrazy i sytuacje budują wiarygodność marki i kampanii, a które przekraczają granice cringe’u i powodują natychmiastowe odrzucenie

–  Choć można by pomyśleć, że to dopiero pandemiczny lockdown przekonał młodych ludzi, aby otoczyli swoje domy nowym sentymentem, w istocie dom jako „bezpieczna przystań” był już głęboko „w trendzie”. Zamiast klasycznie uciekać z domu do kumpli, pokolenie końca alfabetu na najlepszych przyjaciół wybrało swoich rodziców. I tu wchodzi Pepsi cała na niebiesko, wzywając młodych ludzi, żeby wykorzystali domowe zacisze do uwalniania spontaniczności, robienia nowych rzeczy i pozwalania sobie na błędy – mówi Filip Szperl, dyrektor kreatywny Agencji K2.

Agencja K2 zrealizowała kampanię w wyniku wygranego przetargu. Brały w nim udział agencje kreatywne z Polski i z Turcji. Zwycięzcę wybrano na podstawie badań konsumenckich.

Kampania obejmuje 35 rynków w regionie EER (Eastern Europe Regions), m.in. Polskę, Rosję, Turcję, Ukrainę i Rumunię.

Źródło: Agencja K2

www.k2.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764