logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Marlena Sojka i Julia Zalewska w kampanii Schwarzkopf

  PR 02.09.2020, przeczytano 6031 razy
ilustracja

Marlena Sojka i Julia Zalewska, czyli popularne influencerki wzięły udział w kampanii zrealizowanej przez agencję GetHero dla marki Schwarzkopf. W ramach akcji promocyjnej farb do włosów gwiazdy internetu zmieniły kolor swoich włosów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-marlena-sojka-i-julia-zalewska-w-kampanii-schwarzkopf,388291,artykul.html

Do nowej kampanii marki Schwarzkopf zostały zaproszone dwie influencerki - Marlena Sojka i Julia Zalewska. Obie dziewczyny mogą pochwalić się szerokim gronem odbiorców wśród nastolatków. Marlena jest drugą najpopularniejszą TikTokerką w Polsce według rankingu DDOB*, z ponad 7 milionową liczbą obserwujących. Julia natomiast jest znaną YouTuberką, prowadzącą kanał Planeta stylu, który ma ponad 320 tys. subskrypcji. Dziewczyny na co dzień współpracują z agencją influencer marketingu GetHero, która koordynowała działania podczas nowej kampanii.

- W kampanii zrealizowanej dla marki Schwarzkopf odpowiadaliśmy m.in. za dobór odpowiednich influencerów oraz koordynację działań przy współpracy z nimi. Komunikacja odbywała się za pomocą trzech kanałów YouTube, TikTok oraz Instagram, dzięki czemu udało nam się przedstawić produkty w naturalny sposób, dopasowany do danego medium i do jego odbiorców - mówi Martyna Groll, Senior Project Manager w agencji GetHero.

ilustracjastrzałka

W ramach kampanii influencerki za pośrednictwem swoich mediów społecznościowych pokazały, jak w łatwy i szybki sposób zmienić swój look za pomocą kolorowych farb od marki Schwarzkopf. W komunikacji dziewczyny podkreślały m.in, łatwość użycia produktów oraz możliwość wykonania zabiegu bez konieczności wychodzenia z domu.

- LIVE to nasza najmłodsza marka w portfolio Schwarzkopf. Produkty skierowane są do młodych, kreatywnych osób, które uwielbiają bawić się swoim wizerunkiem. Dzięki LIVE mogą wyrażać siebie bez ograniczeń. Tik Tok był naturalnym wyborem - postrzegamy go jako kreatywny wentyl generacji Z. Co do efektów współpracy z dziewczynami, to przerosły one nasze oczekiwania. Za chwilę wprowadzamy nową linię naszych produktów - LIVE Intensive Gels, która jest trwałą koloryzacją i uważamy, że jest to idealny moment na podjęcie dalszych współprac z influencerami - mówi Gracjan Duda, Brand Manager Schwarzkopf.

Efekty współpracy i metamorfozy influencerek można znaleźć na ich kanałach komunikacyjnych.

Julia Zalewska:

Marlena Sojka:

Źródło: GetHero

Dodatkowe informacje:

https://ddob.com/ranking/tik_tok 

GetHero to agencja zajmująca się influencer marketingiem. Zrzesza ponad 150 twórców zajmujących się: lifestylem, gamingiem, beauty, motoryzacją, muzyką i przedsiębiorczością. Agencja zajmuje się realizacją kampanii za pośrednictwem platform takich jak: TikTok, YouTube i Instagram.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Szanuję, nie dyskryminuję! - kolejna kampania Fundacji Avalon
W dniu 5 maja obchodzony jest Europejski Dzień walki z Dyskryminacją Osób z Niepełnosprawnościami. Jest to szczególna okazja, aby zwrócić uwagę opinii publicznej na problemy oraz wyzwania, które stoją przed osobami z niepełnosprawnościami w ich codziennym życiu. Według definicji Biura Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych: „Dyskryminacja ze względu na...
Odkrywanie magii w kampanii Honor
Do 5 maja potrwa kampania marketingowa HONOR z okazji premiery nowych urządzeń z serii Magic 2024, w której skład wchodzą smartfony HONOR Magic6 Pro, HONOR Magic V2 oraz HONOR Magic6 Lite. Jej głównym celem jest poszerzenie świadomości marki wśród polskich konsumentów, a także przedstawienie magicznych funkcji urządzeń. Kampania 360 marki obejmuje...
Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764