logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Polpharma po raz kolejny wybiera Serviceplan Health

  PR 17.08.2021, przeczytano 589 razy
ilustracja

W wyniku przetargu a następnie badań konsumenckich, Polpharma ponownie wybrała Serviceplan Health/Change Serviceplan do stworzenia komunikacji dla Biotebalu Max, produktu przeciw wypadaniu włosów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-polpharma-po-raz-kolejny-wybiera-serviceplan-health,392660,artykul.html

W ramach współpracy przygotowano spoty reklamowe oraz billboard sponsorki. Nowa kampania nosi tytuł „Wszystko na maxa” i pokazuje jak intensywnie obecnie żyjemy – żyję na maxa, o włosy też dbam na maxa z Biotebalem Max, z maksymalną dawką biotyny.

W filmach ponownie zagrała Trycholog Urszula Dawid.

To już 4 wspólny projekt Serviceplan Health/Change Serviceplan dla Biotebalu (tabletki/kosmetyki/paznokcie). W 2019 roku Serviceplan Health/Change Serviceplan oraz Opus B zdobyli srebrną statuetkę Effie w kategorii: long term excellence.

Kampania została wyreżyserowana przez Monikę Kmitę, za produkcję odpowiada Lemon Studio, za postprodukcję studio Xantus.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka YOPE powierzyła spółce technologicznej Euvic 360 e-com (Grupa Euvic Performance), działania reklamowe związane z usługą display retargetingu.
Aldi promuje marki własne
ALDI promuje marki własne angażując wewnętrznych ekspertów. To prosty, ale trafiony pomysł. Kto najlepiej opowie o produkcie, o jego właściwościach, sposobach produkcji, smaku, aromacie, unikatowych cechach? Pracownik – ekspert, opiekun kategorii. Ekspert ALDI Poleca – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja...
Agencja martech & e-commerce connected SalesTube znalazła się w zestawieniu najszybciej rozwijających się firm magazynu Forbes. Należąca do Group One spółka zajęła 6. pozycję w Rankingu Diamenty Forbes 2023 w branży e-commerce, na liście liczącej ponad sześćdziesiąt firm.
Nowy projektor laserowy PV800UL od Sharp Nec
Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadzi w marcu 2023 r. na rynek nowy projektor laserowy NEC PV800UL. Jaśniejszy projektor instalacyjny PV800UL i jego siostrzany model PV710UL mają kompaktową konstrukcję, oferują elastyczną instalację dzięki szerokiemu wyborowi obiektywów i innym kluczowym wbudowanym funkcjom, w tym obsłudze ProAssist ułatwiającej m.in. sterowanie i...
Kampania „Za głosem serca”: niewydolność serca zabija ponad 120 tysięcy Polaków rocznie
Ponad 1,2 mln Polaków choruje na niewydolność serca. Choroba odpowiada za 20 proc. zgonów w Polsce. Dlatego organizacje pacjenckie, lekarze oraz eksperci nauk o zdrowiu łączą siły w kampanii edukacyjnej „Za głosem serca”, która ruszyła 19 stycznia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764