logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Prace laureatów „Timecode Akcja Animacja” wyświatlane na 20 tys. ekranów

  PR 01.12.2020, przeczytano 639 razy
ilustracjastrzałka

Co dzieję się online, nie zostanie tylko w online. Kreatywności nie da się zamknąć w domu, dlatego FCBBridge2Fun, TAA i Screen Network wspierają młodych twórców animacji, dając im możliwość pokazania szerokiej publiczności prac stworzonych w ramach konkursu Timecode Akcja Animacja.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/prace-laureatow-_timecode-akcja-animacja_-wyswiatlane-na-20-tys.-ekranow,389391,artykul.html

Organizatorzy konkursu wraz z partnerami kreatywnymi tegorocznej edycji: agencją FCB Bridge2Fun i Screen Network, promują kreatywność młodych animatorów. Prace finalistów będą wyświetlane w całej Polsce na ponad 20 tysiącach ekranach LED i LCD, przedstawiając sylwetki młodych twórców, wraz z najlepszymi pracami.

W tym roku konkurs Timecode Akcja Animacja odbywał się pod hasłem ANIMACJA DLA PLANETY. Tematem łączącym wszystkie zadania konkursowe jest ekologia. Ekrany wyświetlające nagrodzone prace zlokalizowane są centrach miast, przy najbardziej uczęszczanych drogach, dworcach kolejowych, lotniskach, a także w centrach handlowych. Sieć Screen Network codziennie dociera do 6,3 mln Polaków.

Małgorzata Drozdowska, ECD Bridge2Fun: - To bardzo ważne, żeby w tych czasach niepewności i zmian, dać możliwość zaprezentowania się i przedstawienia młodym twórcom animacji.

Agnieszka Klimczak, ECD Bridge2fun: - W animacji jedyną granicą jest granica wyobraźni, a teraz obrazy, które ożyły w głowach naszych twórców, będą ożywiać ulice miast.

Tomasz Dławichowski, Timecode Akcja Animacja: - To jest wyjątkowo trudny rok, tym bardziej cieszymy się, że powstały prace na tak wysokim poziomie. Animacja w tym roku miała ratować planetę, a tymczasem może się okazać, że uratuje komunikację wielu marek, w sytuacji, kiedy organizacja planów filmowych jest coraz bardziej utrudniona.

Agnieszka Godlewska, Screen Network: - Ekrany cyfrowe dają nam zupełnie nowe możliwości komunikacji obrazem. Mogą być łącznikiem pomiędzy światem realnym i wirtualnym czego najlepszym przykładem jest bieżąca inicjatywa. Cieszymy się, że możemy wspierać młodych polskich twórców i w tym trudnym czasie przenieść ich sztukę do przestrzeni miejskiej,  pokazując ich prace milionom Polaków.

ilustracjastrzałka

Prace, które zostaną pokazane w ramach współpracy

Grand Prix 2020

  • Michał Leonczuk

Wyróżnione prace

  • Fixly - Adam Łabuś

  • IKEA - Natalia Biegaj

  • Credit Agricole - Barbara Szczepanek i Klaudia Kuśnierz

  • Nexera - Kamila Szkolnik-Gołdyn

  • MagneB6 - Grzegorz Samson

ilustracjastrzałka 

Źródło: Timecode Akcja Animacja

www.timecodeakcjaanimacja.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Startuje runda finałowa „Świeć się z Energą
Internauci wybrali już 16 najpiękniej udekorowanych świątecznie polskich miast. Teraz mistrzowie województw powalczą o tytuł „Świetlnej Stolicy Polski” i charytatywne nagrody w ramach „Świeć się z Energą”. Finałowa runda głosowania w 12. edycji plebiscytu właśnie się rozpoczyna – potrwa od 14 do 25...
Kampania Corega z brązową statuetką Effie Awards Europe 2020
W konkursie Effie Awards Europe 2020 w kategorii Best of Europe - FMCG kampania "9 milionów powodów" zrealizowana dla marki Corega należącej do koncernu GSK zdobyła brązową statuetkę. To jedyny projekt z Polski nominowany i nagrodzony w tej edycji konkursu. 
Nasza agencja otrzymała nominacje do prestiżowej nagrody Transform Awards Europe 2021. Do współzawodnictwa został wytypowany projekt rozwoju Brand Advisory dla globalnego klienta Admind, firmy ABB.
28 stycznia br. o godzinie 19:00 odbędzie się największe święto branży public relations w Polsce – Gala konkursu Złote Spinacze. Wydarzenie organizowane przez Związek Firm Public Relations po raz pierwszy w historii odbędzie się w formule online.
Konkurs na identyfikację Europejskiego Centrum Filmowego Camerimage
Współorganizator festiwalu filmowego EnergaCAMERIMAGE oraz Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej ogłaszają międzynarodowy konkurs na identyfikację wizualną dla nowopowstałej instytucji kultury w Toruniu (Polska). Konkurs jest dwuetapowy i ma charakter otwarty.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764