logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Prace laureatów „Timecode Akcja Animacja” wyświatlane na 20 tys. ekranów

  PR 01.12.2020, przeczytano 783 razy
ilustracjastrzałka

Co dzieję się online, nie zostanie tylko w online. Kreatywności nie da się zamknąć w domu, dlatego FCBBridge2Fun, TAA i Screen Network wspierają młodych twórców animacji, dając im możliwość pokazania szerokiej publiczności prac stworzonych w ramach konkursu Timecode Akcja Animacja.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/prace-laureatow-_timecode-akcja-animacja_-wyswiatlane-na-20-tys.-ekranow,389391,artykul.html

Organizatorzy konkursu wraz z partnerami kreatywnymi tegorocznej edycji: agencją FCB Bridge2Fun i Screen Network, promują kreatywność młodych animatorów. Prace finalistów będą wyświetlane w całej Polsce na ponad 20 tysiącach ekranach LED i LCD, przedstawiając sylwetki młodych twórców, wraz z najlepszymi pracami.

W tym roku konkurs Timecode Akcja Animacja odbywał się pod hasłem ANIMACJA DLA PLANETY. Tematem łączącym wszystkie zadania konkursowe jest ekologia. Ekrany wyświetlające nagrodzone prace zlokalizowane są centrach miast, przy najbardziej uczęszczanych drogach, dworcach kolejowych, lotniskach, a także w centrach handlowych. Sieć Screen Network codziennie dociera do 6,3 mln Polaków.

Małgorzata Drozdowska, ECD Bridge2Fun: - To bardzo ważne, żeby w tych czasach niepewności i zmian, dać możliwość zaprezentowania się i przedstawienia młodym twórcom animacji.

Agnieszka Klimczak, ECD Bridge2fun: - W animacji jedyną granicą jest granica wyobraźni, a teraz obrazy, które ożyły w głowach naszych twórców, będą ożywiać ulice miast.

Tomasz Dławichowski, Timecode Akcja Animacja: - To jest wyjątkowo trudny rok, tym bardziej cieszymy się, że powstały prace na tak wysokim poziomie. Animacja w tym roku miała ratować planetę, a tymczasem może się okazać, że uratuje komunikację wielu marek, w sytuacji, kiedy organizacja planów filmowych jest coraz bardziej utrudniona.

Agnieszka Godlewska, Screen Network: - Ekrany cyfrowe dają nam zupełnie nowe możliwości komunikacji obrazem. Mogą być łącznikiem pomiędzy światem realnym i wirtualnym czego najlepszym przykładem jest bieżąca inicjatywa. Cieszymy się, że możemy wspierać młodych polskich twórców i w tym trudnym czasie przenieść ich sztukę do przestrzeni miejskiej,  pokazując ich prace milionom Polaków.

ilustracjastrzałka

Prace, które zostaną pokazane w ramach współpracy

Grand Prix 2020

  • Michał Leonczuk

Wyróżnione prace

  • Fixly - Adam Łabuś

  • IKEA - Natalia Biegaj

  • Credit Agricole - Barbara Szczepanek i Klaudia Kuśnierz

  • Nexera - Kamila Szkolnik-Gołdyn

  • MagneB6 - Grzegorz Samson

ilustracjastrzałka 

Źródło: Timecode Akcja Animacja

www.timecodeakcjaanimacja.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa zapraszają do udziału w dziesiątej edycji konkursu na najlepszą pracę dyplomową z zakresu marketingu internetowego. Nagrodami w DIMAQ UNI są studia podyplomowe na SGH oraz udział w Akademii DIMAQ Professional i Basic.
Najpopularniejsi wydawcy gazetek i katalogów z promocjami w Polsce
W IV edycji programu AdRetail Inspirio (AdRI) spośród blisko 180 brandów i wydawców gazetek oraz katalogów wyłoniono najaktywniejsze marki w największych na rynku serwisach i aplikacjach agregujących promocje. W ramach tego sprawdzono ponad 1,2 mld zdarzeń, w tym m.in. odsłon, wejść i kliknięć w treści i produkty. Za najlepsze wyniki w całym ubiegłym roku nagrodzono takie...
Aldi z nominacją w konkursie „Modernizacja Roku & Budowa XXI w.”
Modernizacja zabytkowych budynków dawnej ujeżdżalni koni w Toruniu, którego inwestorem była sieć ALDI została nominowana w tegorocznej edycji ogólnopolskiego konkursu „Modernizacja Roku & Budowa XXI w”, który odbywa się pod patronatem min. Ministerstwa Infrastruktury. Celem konkursu jest promocja dokonań w zakresie modernizacji, adaptacji i renowacji obiektów dziedzictwa...
23 Edycja Konkursu Golden Arrow
Do 7 maja można zgłaszać projekty marketingowe, które będą rywalizować w 23 edycji konkursu Golden Arrow.
Firma Nikon nawiązała współpracę z organizacją CIWEM (Instytut gospodarowania zasobami wodnymi i zarządzania ochroną środowiska, z ang. Chartered Institution of Water and Environmental Management) oraz platformą WaterBear, aby zorganizować kolejną edycję konkursu Environmental Photographer of the Year, do którego już teraz można przesyłać zgłoszenia. W dorocznym konkursie,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764