logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Prawdziwa moc fotografii w kampanii Samsung #Będziecowspominać

  PR 19.06.2019, przeczytano 248 razy
ilustracjastrzałka

#BędzieCoWspominać to najnowsza kampania marki Samsung, promująca flagowe smartfony z linii Galaxy S10. W ramach akcji firma przypomni na czym polega prawdziwa moc fotografii i dlaczego tak naprawdę robimy zdjęcia. Zintegrowane działania prowadzone będą na łamach Glamour, Elle, National Geographic i National Geographic Traveller, w mediach społecznościowych ambasadorów akcji oraz w kanałach własnych marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/prawdziwa-moc-fotografii-w-kampanii-samsung-bedziecowspominac,382943,artykul.html

Punktem wyjścia dla kampanii #BędzieCoWspominać jest podejście do zdjęć jako cennych nośników wspomnień. To unikalna perspektywa autora zdjęcia nadaje fotografii emocjonalny ładunek i sprawia, że chcemy wracać pamięcią do uwiecznionej chwili. Rolą firmy Samsung jest wspieranie użytkowników w utrwalaniu wspomnień w jak najlepszej jakości, co pozwoli wracać do nich i przeżywać je ponownie.

- Kampanią #BędzieCoWspominać chcemy podkreślić moc, która kryje się za każdym wykonanym i udostępnionym w social mediach zdjęciem. Lajki i hashtagi nie mają znaczenia, liczą się emocje, które towarzyszą nam w danej chwili – radość, śmiech, wzruszenie. Chcemy zachęcić do pokazywania świata, takim jaki jest naprawdę. Oferując najwyższą jakość aparatów we flagowych smartfonach z linii Galaxy S10 wspieramy naszych klientów, aby mogli skoncentrować się na uchwyceniu niezapomnianych momentów. O resztę zadba aparat – powiedział Marcin Garbarczyk, dyrektor ds. strategii i marketingu w Samsung Electronics Polska.

Kampania obejmuje działania digital, social i PR, prowadzone m.in. za pośrednictwem mediów wydawanych przez Burda International Polska (Glamour, Elle, National Geographic i National Geographic Traveller) oraz kanałów własnych marki.

Do współpracy w akcji zaproszono również ambasadorów, którzy na swoich kanałach social media będą wcielać w czyn ideę #BędzieCoWspominać, utrwalając warte zapamiętania momenty z wykorzystaniem smartfonów Galaxy S10:

  • Zofia Zborowska – aktorka, amatorka podróży i ekologii słynąca z nietuzinkowego poczucia humoru.
  • Busem przez Świat – para podróżników, Ola i Karol Lewandowscy, którzy zwiedzają świat podróżując charakterystycznym kolorowym busem.
  • Zuza Kołodziejczyk – modelka, zwyciężczyni 3 edycji programu Top Model.
  • Victor Borsuk – siedmiokrotny Mistrz Polski w kitesurfingu, fotograf, który lubi dzielić się tajnikami warsztatu ze swoją społecznością.

Kampania potrwa do listopada 2019 roku. Za realizację kampanii odpowiadają agencje VML, dfusion communication, oraz dom mediowy Starcom. Za konceptem kreatywnym i ideą kampanii stoi agencja Leo Burnett.

Źródło: Samsung

www.samsung.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Roadshow – Wrappingowa dawka emocji - V edycja
Jesienna edycja należeć będzie do wyjątkowych z kilku powodów: mały jubileusz – V edycja, jednych z najliczniej obsadzanych warsztatów aplikacyjnych, z udziałem Rafała Żmudy, to już powód do dumy, nowy produkt – firma 3M, wprowadziła na rynek nową edycję folii WrapFilm i będziemy mieli okazję z nią pracować –...
Coca-Cola Energy z silnym wsparciem marketingowym nowego napoju energetyzującego
We wrześniu ruszyły główne działania promocyjne Coca-Cola Energy – pierwszego na rynku napoju energetyzującego o znanej i uwielbianej przez konsumentów nucie smakowej Coca-Cola. W ramach kampanii, koncentrującej się na pozytywnej energii, zaplanowane jest m.in.: silne wsparcie 360 stopni, obejmujące emisję spotu w TV, internecie i kinach, działania w digitalu,...
„Nasz Danone jest dla ciebie” – pracownicy w nowej kampanii Danone
Grupa spółek DANONE wystartowała z pierwszą wspólną kampanią wizerunkową, która prezentuje kulturę organizacyjną firmy i wartości bliskie jej pracownikom. To właśnie oni wystąpili w kampanii, jak również mieli kluczowy wpływ na jej kształt - dzieląc się swoimi autentycznymi historiami i tym, co szczególnie cenią w pracy i w życiu prywatnym....
Marka Perwoll i Maja Sablewska z kampanią #Rethinkfashion
Marka Perwoll w kampanii #RethinkFashion promuje ideę slow fashion i odpowiedzialnej konsumpcji. Ambasadorką akcji jest Maja Sablewska, która współpracuje z marką od 6 lat. Oprócz tradycyjnej reklamy telewizyjnej prowadzone są działania digitalowe.
Zdrowo zamieszaj z Alpro i Philips – nowa realizacja Nav agency we współpracy z Mint Media dla Danone
Już 16.09.2019 rusza promocja marki Alpro we współpracy z Philips Polska pod hasłem „Zdrowo zamieszaj z Alpro i Philips”. W promocji klienci mogą odebrać vouchery do wykorzystania na wybrane produkty Philips.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764