logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Prawdziwa moc fotografii w kampanii Samsung #Będziecowspominać

  PR 19.06.2019, przeczytano 224 razy
ilustracjastrzałka

#BędzieCoWspominać to najnowsza kampania marki Samsung, promująca flagowe smartfony z linii Galaxy S10. W ramach akcji firma przypomni na czym polega prawdziwa moc fotografii i dlaczego tak naprawdę robimy zdjęcia. Zintegrowane działania prowadzone będą na łamach Glamour, Elle, National Geographic i National Geographic Traveller, w mediach społecznościowych ambasadorów akcji oraz w kanałach własnych marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/prawdziwa-moc-fotografii-w-kampanii-samsung-bedziecowspominac,382943,artykul.html

Punktem wyjścia dla kampanii #BędzieCoWspominać jest podejście do zdjęć jako cennych nośników wspomnień. To unikalna perspektywa autora zdjęcia nadaje fotografii emocjonalny ładunek i sprawia, że chcemy wracać pamięcią do uwiecznionej chwili. Rolą firmy Samsung jest wspieranie użytkowników w utrwalaniu wspomnień w jak najlepszej jakości, co pozwoli wracać do nich i przeżywać je ponownie.

- Kampanią #BędzieCoWspominać chcemy podkreślić moc, która kryje się za każdym wykonanym i udostępnionym w social mediach zdjęciem. Lajki i hashtagi nie mają znaczenia, liczą się emocje, które towarzyszą nam w danej chwili – radość, śmiech, wzruszenie. Chcemy zachęcić do pokazywania świata, takim jaki jest naprawdę. Oferując najwyższą jakość aparatów we flagowych smartfonach z linii Galaxy S10 wspieramy naszych klientów, aby mogli skoncentrować się na uchwyceniu niezapomnianych momentów. O resztę zadba aparat – powiedział Marcin Garbarczyk, dyrektor ds. strategii i marketingu w Samsung Electronics Polska.

Kampania obejmuje działania digital, social i PR, prowadzone m.in. za pośrednictwem mediów wydawanych przez Burda International Polska (Glamour, Elle, National Geographic i National Geographic Traveller) oraz kanałów własnych marki.

Do współpracy w akcji zaproszono również ambasadorów, którzy na swoich kanałach social media będą wcielać w czyn ideę #BędzieCoWspominać, utrwalając warte zapamiętania momenty z wykorzystaniem smartfonów Galaxy S10:

  • Zofia Zborowska – aktorka, amatorka podróży i ekologii słynąca z nietuzinkowego poczucia humoru.
  • Busem przez Świat – para podróżników, Ola i Karol Lewandowscy, którzy zwiedzają świat podróżując charakterystycznym kolorowym busem.
  • Zuza Kołodziejczyk – modelka, zwyciężczyni 3 edycji programu Top Model.
  • Victor Borsuk – siedmiokrotny Mistrz Polski w kitesurfingu, fotograf, który lubi dzielić się tajnikami warsztatu ze swoją społecznością.

Kampania potrwa do listopada 2019 roku. Za realizację kampanii odpowiadają agencje VML, dfusion communication, oraz dom mediowy Starcom. Za konceptem kreatywnym i ideą kampanii stoi agencja Leo Burnett.

Źródło: Samsung

www.samsung.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kinowa kampania limitowanej edycji wód smakowych Żywiec Zdrój w Cinema City
W kinach Cinema City w całej Polsce, pod hasłem „Złap pragnienie w sieć orzeźwienia”, wystartowała kampania limitowanej edycji wody Żywiec Zdrój oraz dwóch jej wariantów smakowych – super-limonkowego i ultra-poziomkowego. Występuje w niej słynny kinowy super-bohater – SpiderMan. Kampania obejmuje zarówno emisję spotów na...
Trwa akcja Vanish „Daj swoim ubraniom drugie życie”
27 czerwca wystartowała akcja marki Vanish „Daj swoim ubraniom drugie życie”. Od 27 czerwca do 25 lipca w wybranych sklepach sieci Biedronka oddawać można niepotrzebne ubrania, które dzięki Vanishowi , trafią do najbardziej potrzebujących podopiecznych Caritas. Do tej pory, w ramach akcji zebrano już 23 tony ubrań. Za realizację linii kreatywnej odpowiada Havas...
Imagination Day 9 – bilety już w sprzedaży
Właśnie wystartowała przedsprzedaż biletów na konferencję Imagination Day, w ograniczonej puli wakacyjnej. To już 9 edycja wydarzenia, w czasie którego będzie można usłyszeć o kampaniach narodzonych prestiżowymi nagrodami i o tym, co inspiruje najbardziej kreatywne osoby ze świata biznesu, sztuki i marketingu. Konferencja odbędzie się 3 grudnia w Warszawie, jej...
Śpiewające zaproszenie do Biedronki
Od połowy lipca Biedronka ruszyła z długofalową kampanią promocyjną „Ale Tydzień!”, której towarzyszy wpadająca w ucho piosenka „Ale Tydzień w Biedronce!”. Celem kampanii jest zachęcenie klientów Biedronki do odkrywania cotygodniowych zakupowych hitów w bardzo atrakcyjnych cenach.
Telewizja internetowa OTT w kampanii Cyfrowego Polsatu
Ruszyła kampania reklamowa promująca uruchomioną wczoraj nową usługę telewizyjną Cyfrowego Polsatu – telewizję internetową działającą z Internetem od dowolnego dostawcy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764