logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Relacje z igrzysk w Pjongczangu w mediach Agory

  PR 08.02.2018, przeczytano 531 razy

Sport.pl, „Gazeta Wyborcza" i Radio TOK FM będą relacjonować dla swoich odbiorców Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Pjongczangu. Dla fanów sportu media Agory przygotowują specjalne strony, internetowe relacje na żywo oraz audycje radiowe i serwisy informacyjne. Multimedialne materiały z Korei Południowej przesyłać będzie trzech korespondentów - Paweł Wilkowicz, Dariusz Wołowski i Kuba Atys.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/relacje-z-igrzysk-w-pjongczangu-w-mediach-agory,35374,artykul.html

Po intensywnych przygotowaniach i uczestnictwie w najważniejszych imprezach sportowych, zespół Sport.pl jest gotowy na niezapomniane emocje podczas igrzysk w Pjongczangu. Multimedialne relacje bezpośrednio z Korei dla Sport.pl będzie prowadził Paweł Wilkowicz - wielokrotnie nagradzany dziennikarz sportowy (m.in. tegoroczny laureat nagrody im. Bohdana Tomaszewskiego) oraz korespondent z największych imprez sportowych (m.in. z mundialu w Brazylii, igrzysk olimpijskich w Londynie czy zimowych igrzysk w Soczi). W redakcji będą go wspomagać doświadczeni dziennikarze, specjaliści od skoków narciarskich i innych sportów zimowych - Piotr Majchrzak w codziennej rubryce „Majchrzak w punkt K" centymetr po centymetrze przeanalizuje każdy konkurs, a Łukasz Jachimiak zadba o komentarze specjalistów, w tym obecnych w Pjongczangu członków polskiej ekipy olimpijskiej. Już w środę 7 lutego zespół Sport.pl zrelacjonuje pierwsze treningi skoczków, a dzień później kwalifikacje do pierwszego konkursu. Multimedialne relacje ze wszystkich zawodów będą rozpoczynały się w godzinach nocnych, a licznym artykułom będą towarzyszyły materiały wideo i relacje w mediach społecznościowych - wszystkie będzie można śledzić na Sport.pl, w aplikacji Sport.pl LIVE, na profilach serwisu w mediach społecznościowych i na stronie głównej portalu Gazeta.pl.

Na łamach „Gazety Wyborczej" i na Wyborcza.pl relacje z Pjongczangu będzie przedstawiać Dariusz Wołowski, jeden z najbardziej doświadczonych dziennikarzy sportowych tej redakcji, pasjonat i znawca zwłaszcza skoków narciarskich, od początku towarzyszący karierze Adama Małysza, a teraz Kamila Stocha i całej kadry trenera Stefana Horngachera. Dzięki jego materiałom „Gazeta Wyborcza" poświęci więcej miejsca igrzyskom w Pjongczangu w wydaniu papierowym, a na stronie Wyborcza.pl powstanie oddzielna sekcja z korespondencjami i multimediami, a także zdjęciami jednego z najlepszych fotoreporterów sportowych w Polsce Kuby Atysa. Serwis Wyborcza.pl wzmocnią też materiały grupy dziennikarzy „Gazety Wyborczej" z lokalnych oddziałów z całego kraju, którzy przedstawią czytelnikom najważniejszych bohaterów polskiej reprezentacji w Pjongczangu, miejsca, w których się sportowo wychowali i ludzi, którzy stali za ich sukcesami.

Radio TOK FM na czas Zimowych Igrzysk Olimpijskich Pjonczang 2018 (od piątku, 9 do niedzieli, 25 lutego) zwiększy liczbę informacji i programów sportowych nadawanych na antenie. W dni powszednie stacja emitować będzie serwisy olimpijskie o 6:20, 7:20, 8:20, 9:20, 10:20, 18:20, 19:20, 20:00. Od poniedziałku do piątku program „Jeszcze Więcej Igrzysk" nadawany będzie 13:40 i 16:40. W weekendy specjalne serwisy olimpijskie emitowane będą o 7:20, 8:20, 9:20, 10:20. Weekendowe programy publicystyczne będą rozpoczynały się o 15:20 i trwać będą do 16:00. Obsługą igrzysk w Radiu TOK FM zajmą się Przemysław Pozowski, Mateusz Warianka i Przemysław Iwańczyk. Na antenie TOK FM tematy olimpijskie i okołoolimpijskie będą pojawiać się również w regularnych audycjach publicystycznych i informacjach Radia TOK FM.

Informacje o igrzyskach w Pjonczangu będą się ukazywać też w innych mediach Agory - m.in. na Tokfm.pl, a także w serwisach informacyjnych stacji Grupy Radiowej Agory.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764