logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza nowa kampania Samsung „Z Galaxy możesz”

  PR 11.05.2021, przeczytano 405 razy
ilustracja

Wolność, otwartość, innowacje – to wartości przewodnie nowej kampanii Samsung „Z Galaxy możesz”. Wraz z zaproszonymi do współpracy twórcami Samsung zachęca w niej użytkowników do eksplorowania świata Galaxy i odkrywania nowych możliwości dzięki innowacjom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-nowa-kampania-samsung-_z-galaxy-mozesz_,391413,artykul.html

Z Galaxy możesz” to kampania, w której Samsung zaprasza swoich obecnych i przyszłych użytkowników do poznania wartości stojących za marką Galaxy i przekonuje, że z Galaxy można przywyknąć do niezwykłego. Kampanię wprowadza wideomanifest prezentujący jeden dzień z życia dwójki bohaterów z perspektywy tajemniczego Narratora. W ramach kampanii nie zabraknie również kreatywnych wyzwań dla użytkowników na kanałach social media marki.

Zapraszając do świata Galaxy, Samsung pokazuje spectrum możliwości, jakie oferuje połączona moc urządzeń Galaxy. Innowacyjne rozwiązania Galaxy nie tylko wspomagają użytkowników w codziennych wyzwaniach, ale dają wolność w wyrażaniu siebie i swobodę w realizowaniu nawet najbardziej kreatywnych pomysłów. Dzięki ekosystemowi Samsung to, co dla innych jest niezwykłe, dla Ciebie jest standardem.

- Świat Samsung Galaxy jest bogaty i różnorodny. Jego znakiem rozpoznawczym, poza wciąż udoskonalanymi innowacjami, jest otwarta społeczność użytkowników, którzy cenią sobie wolność i możliwości, jakie daje im technologia.  Wierzymy, że innowacyjne produkty potrafią zlikwidować ograniczające nas bariery i otworzyć nas na nowe, ekscytujące doświadczenia, dając wolność ekspresji i wyzwalając w nas pokłady kreatywności. Z Galaxy nie musimy iść na kompromisy, a innowacje, które oddajemy do rąk naszych użytkowników pozwalają kreować własne, unikalne doświadczenia – podsumowuje Magdalena Sielachowicz – Nowakowska, Head of Marketing, Samsung Electronics Polska.

Kampania “Z Galaxy możesz” obejmie działania digital i aktywacje na kanałach SoMe marki. Za koncept oraz realizację kampanii odpowiada agencja VMLY&R Poland, a za zakup mediów dom mediowy Starcom. Spot w reżyserii Daniela Jaroszka wyprodukowała Papaya Films.

Źródło: Samsung

www.samsung.com/pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

More Communications Agency powiększa zespół
Do zespołu more communications agency dołączyły dwie osoby – Marek Kubisiak, który objął nowo utworzone stanowisko Senior Communications Specialist oraz Jagoda Mówińska na stanowisko Account Executive.
Gospodarka obiegu zamkniętego wspiera rozwój biznesu przy jednoczesnym racjonalnym wykorzystywaniu zasobów i ograniczeniu negatywnego wpływu na środowisko. Firma Lexmark będąc członkiem Europejskiej Rady Regeneracji od lat skupia się na strategii zrównoważonego rozwoju. Będąc liderem rozwiązań firma wnosi duży wkład w C-SERVEES, projekt finansowany przez...
Seria konferencja o projektowaniu, pieniądzach i klientach. Rozmowy o praktycznej stronie pracy designerów w Polsce. Twarde fakty, trudne pytania, niepopularne opinie, przemilczane problemy, prawdziwe ceny. Bez taniego coachingu, PR-owego bełkotu i kreatywnych pogaduszek. Informacje, których nie znajdziesz w internecie.
Rebranding Terravita – nowa odsłona tradycji
Terravita - polska firma, której historia sięga 40 lat, stawia na zmiany. Już teraz czekolady mleczne i gorzkie Terravita są dostępne w zupełnie nowej odsłonie. Rebranding objął odświeżenie logo, zmianę opakowań, receptury, kształtu tabliczek i kostek. Oto nowa Terravita – słodkie skarby ziemi.
Agnieszka Sora Prezeską Zarządu IAA Polska, kadencja 2021-2023
W środę 22 września 2021 r. członkowie IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy na walnym zebraniu sprawozdawczo-wyborczym wyłonili nowe władze Stowarzyszenia na lata 2021 – 2023. Wybrany został Zarząd, Rada Nadzorcza i Sąd Dyscyplinarny IAA Polska. Nowym Prezesem Zarządu została Agnieszka Sora – Regional Consulting Lead NCE GfK.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764