logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza nowa kampania Samsung „Z Galaxy możesz”

  PR 11.05.2021, przeczytano 799 razy
ilustracja

Wolność, otwartość, innowacje – to wartości przewodnie nowej kampanii Samsung „Z Galaxy możesz”. Wraz z zaproszonymi do współpracy twórcami Samsung zachęca w niej użytkowników do eksplorowania świata Galaxy i odkrywania nowych możliwości dzięki innowacjom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-nowa-kampania-samsung-_z-galaxy-mozesz_,391413,artykul.html

Z Galaxy możesz” to kampania, w której Samsung zaprasza swoich obecnych i przyszłych użytkowników do poznania wartości stojących za marką Galaxy i przekonuje, że z Galaxy można przywyknąć do niezwykłego. Kampanię wprowadza wideomanifest prezentujący jeden dzień z życia dwójki bohaterów z perspektywy tajemniczego Narratora. W ramach kampanii nie zabraknie również kreatywnych wyzwań dla użytkowników na kanałach social media marki.

Zapraszając do świata Galaxy, Samsung pokazuje spectrum możliwości, jakie oferuje połączona moc urządzeń Galaxy. Innowacyjne rozwiązania Galaxy nie tylko wspomagają użytkowników w codziennych wyzwaniach, ale dają wolność w wyrażaniu siebie i swobodę w realizowaniu nawet najbardziej kreatywnych pomysłów. Dzięki ekosystemowi Samsung to, co dla innych jest niezwykłe, dla Ciebie jest standardem.

- Świat Samsung Galaxy jest bogaty i różnorodny. Jego znakiem rozpoznawczym, poza wciąż udoskonalanymi innowacjami, jest otwarta społeczność użytkowników, którzy cenią sobie wolność i możliwości, jakie daje im technologia.  Wierzymy, że innowacyjne produkty potrafią zlikwidować ograniczające nas bariery i otworzyć nas na nowe, ekscytujące doświadczenia, dając wolność ekspresji i wyzwalając w nas pokłady kreatywności. Z Galaxy nie musimy iść na kompromisy, a innowacje, które oddajemy do rąk naszych użytkowników pozwalają kreować własne, unikalne doświadczenia – podsumowuje Magdalena Sielachowicz – Nowakowska, Head of Marketing, Samsung Electronics Polska.

Kampania “Z Galaxy możesz” obejmie działania digital i aktywacje na kanałach SoMe marki. Za koncept oraz realizację kampanii odpowiada agencja VMLY&R Poland, a za zakup mediów dom mediowy Starcom. Spot w reżyserii Daniela Jaroszka wyprodukowała Papaya Films.

Źródło: Samsung

www.samsung.com/pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Oranżada Hellena sponsorem XV edycji The Voice of Poland
Oranżada Hellena, marka należąca do polskiego producenta Colian, jesienią pojawi się na szklanym ekranie w jednym z najbardziej popularnych talent show w kraju – The Voice of Poland. Pierwszy odcinek zostanie wyemitowany 7 września na antenie TVP2 o godzinie 20:05. To kolejny, po Sopot Festiwal Top of the Top, muzyczny projekt zaplanowany w działaniach marketingowych...
Marka Profi w nowej odsłonie
Marka Profi odpowiadając na rosnące oczekiwania konsumentów i najnowsze trendy, odświeża swój wizerunek.
Design na fali. Miami Wars Party by Domoteka
W sercu Warszawy, nad lewym brzegiem Wisły, Miami Wars przekształciło się w designerską oazę, gdzie natura płynnie połączyła się z nowoczesnym wystrojem dzięki kreatywnej aranżacji Centrum Designu Domoteka. 22 sierpnia miejsce to przyciągnęło architektów, dziennikarzy i miłośników dobrego designu na wyjątkowe Miami Wars Party, zorganizowane przez...
Światowa premiera Oshee Sparkling na Times Square
W ślad za pojawieniem się nowości OSHEE Sparkling na rynku polskim, marka zorganizowała premierę tego produktu w najbardziej rozpoznawalnym miejscu reklamowym na świecie – na Times Square w Nowym Jorku. Moment premiery nie jest przypadkowy, bo w tym samym czasie Ambasadorka marki Iga Świątek, rozpoczyna grę w wielkoszlemowym US OPEN.
Santander Bank wybrał McCANN Poland do obsługi segmentów MŚP i Young
Santander Bank Polska powierzył agencji McCANN Poland obsługę strategiczną i kreatywną segmentów MŚP i YOUNG - McCANN będzie wiodącą agencją banku w tych obszarach.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764