logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cukier Królewski: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 26
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska

Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.

28.03.2024 | przeczytano: 343 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Cukier Królewski rozwija akcję „Piecz, Przerabiaj, Podziel się”

Marka Cukier Królewski wzmacnia i rozwija kampanię „Piecz, Przerabiaj, Podziel się” o kolejne aktywacje, mające mobilizować Polaków do niemarnowania żywności. Dotychczasowe działania prowadzone były w sieci. Teraz „Królewski” idzie o krok dalej i w myśl hasła „Gdzie dobro króluje, nic się nie marnuje”, wspólnie z Fundacją Weź Pomóż, uruchamia lodówki społeczne.

29.11.2023 | przeczytano: 472 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Marka Cukier Królewski z kampanią „Piecz, Przerabiaj, Podziel się!”

Marka Cukier Królewski zaskakuje nową nazwą i opakowaniem swojego flagowego produktu. Od teraz jest on dostępny jako „cukier z buraków cukrowych”. Zmianom towarzyszy kampania digital pod hasłem Piecz, Przerabiaj, Podziel się!, w której Cukier Królewski pokazuje, jak prosto żyć w duchu less waste.

09.06.2022 | przeczytano: 1372 razy
„Lato Blisko Natury” - Letnia aktywacja konsumencka Cukru Królewskiego

Łąki kwietne to motyw towarzyszący letniej aktywacji konsumenckiej Cukru Królewskiego. W najnowszej kampanii „Lato Blisko Natury” marka zwraca uwagę na zrównoważone rolnictwo oraz naturalne pochodzenie cukru buraczanego. W komunikację zaangażowani zostali popularni influencerzy oraz plantatorzy. Akcji towarzyszy zmiana designu opakowania flagowego produktu – cukru białego 1 kg. Przewidziano również tematyczny konkurs konsumencki.

30.06.2021 | przeczytano: 786 razy
Cukier Królewski wzmacnia współpracę z influencerami

Cukier Królewski sukcesywnie rozwija współpracę z influencerami. W ostatnim czasie marka pracowała z najmłodszym zwycięzcą polskiego Masterchefa - Damianem Kordasem, Martą Lech-Maciejewską z bloga „Super Styler”, Pauliną i Kasią Błędowską z kanału Youtube „O matko i Córko” oraz z influencerką - Angeliką „Andziaks” Zając. Aktualnie na Instagramie Cukru Królewskiego króluje Ola Tatka, która prowadzi transmisje live, pokazujące jak krok po kroku przygotować pyszne desery. Nowymi twarzami marki zostały instagramerki Monika Molecka oraz Sylwia Dróżdż.

05.10.2020 | przeczytano: 1473 razy
Cukier Królewski: Gotowanie na żywo z Olą Tatką

Gotowanie w domu stało się codziennością dla wielu osób. Z pomocą tym, którzy dopiero stawiają pierwsze kroki w kuchni, przychodzi Cukier Królewski. W każdy czwartek o godzinie 18:30 marka zaprasza na transmisje live na swoim Instagramie. Spotkania prowadzi blogerka i autorka kulinarnych e-booków, Ola Tatka. Pokaże ona, jak od A do Z przygotować pyszne desery. Proste a zarazem efektowne przepisy z pewnością zrobią wrażenie na bliskich i domownikach.

08.05.2020 | przeczytano: 2459 razy
#Brakującyskładnik – najnowsza kampania Cukru Królewskiego

Cukier Królewski kontynuuje kampanię marketingową Najlepsze jest Blisko. Po plantatorach buraków cukrowych i pracownikach zakładów produkcyjnych należących do firmy, przyszedł czas na influencerów. Do udziału w świątecznej odsłonie projektu, sygnowanej hasłem #BrakującySkładnik, internetowi twórcy zaprosili swoich bliskich.

29.04.2020 | przeczytano: 966 razy
Cukier Królewski w nowej odsłonie

Marka przed wprowadzeniem na rynek nowych opakowań zapytała konsumentów o opinię na temat nowej szaty graficznej. Pytanie brzmiało, czy Cukier Królewski w odświeżonej wersji podoba im się bardziej od obecnego wyglądu i co najbardziej ich w nowych opakowaniach zainteresowało. Liczba pozytywnych odpowiedzi przeszła najśmielsze oczekiwania producenta.

30.09.2019 | przeczytano: 1143 razy

Nowym klientem agencji Abanana została spółka akcyjna Südzucker Polska.

29.04.2019 | przeczytano: 657 razy

Już po raz trzynasty producent Cukru Królewskiego przedłużył umowę na obsługę public relations z agencją Open Media. Südzucker Polska S.A. jest częścią europejskiego koncernu Südzucker, największego producenta cukru w Europie.

29.04.2019 | przeczytano: 366 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 26)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764