logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

To nonsens, że rozrywka wysiada: Nowa odsłona kampanii T‑Mobile

  PR 28.06.2019, przeczytano 1344 razy
ilustracja

T‑Mobile startuje z kolejną odsłoną kampanii reklamowej „Bez nonsensów”. Tym razem operator promując m.in. nową ofertę Magenta 1, podkreśla, że superszybki internet w T‑Mobile w pakiecie z Netflixem to gwarancja rozrywki na najwyższym poziomie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/to-nonsens%2C-ze-rozrywka-wysiada%3A-nowa-odslona-kampanii-t%E2%80%91mobile,383057,artykul.html

Od dziś klienci będą mieli okazję zapoznać się z kampanią reklamową przedstawiającą zalety pierwszej kompleksowej oferty T‑Mobile dla domu. W jej skład wchodzą internet światłowodowy, Netflix oraz abonament komórkowy w pakiecie za 99 zł miesięcznie. Operator pozostaje w nurcie kampanii „Bez nonsensów”, zainicjowanej na początku kwietnia br.

Z końcem czerwca T‑Mobile dołączył do grona firm oferujących kompleksowe usługi dla domu. Zgodnie z przyjętą obietnicą marki, również w tym obszarze operator zamierza walczyć z rynkowymi nonsensami. W kampanii poprzez analogię do zacinającej się i powolnej kolejki górskiej T‑Mobile pokazuje absurd sytuacji, w której rozrywka domowa opiera się na dalekich od naszych zainteresowań treściach i słabej jakości łączu internetowym.

W T‑Mobile bez nonsensów – dzięki szybkiemu internetowi światłowodowemu w pakiecie z Netflixem – klienci otrzymują stały, nieprzerwany dostęp do najpopularniejszych filmów i seriali.

Kampanię uzupełniają krótsze materiały wideo:

  • spot 30-sekundowy promujący pakiet światłowodu, Netflixa i abonamentu komórkowego za 99 zł miesięcznie,
  • spot 30-sekundowy promujący pakiet światłowodu i Netflixa za 69 zł miesięcznie,
  • spot 15-sekundowy promujący pakiet dla domu oraz  zniżkę na zakup telewizora Samsung,
  • spot 15-sekundowy promujący pakiet dla domu z telefonem Samsung Galaxy S10 oraz zniżkę na zakup telewizora Samsung.

Materiały reklamowe pojawią się w telewizji, radiu, kinie i internecie (w tym w mediach społecznościowych), na nośnikach reklamy zewnętrznej i poprzez materiały POS.

Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide a za działania w digitalu (w tym social media) odpowiada agencja VMLY&R.

Źródło: T‑Mobile

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764