logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Trunki luksusowo opakowane: Pomysły na POS

  PR 03.03.2018, przeczytano 3099 razy
ilustracjastrzałka
Pudełko SRP na osiem puszek piwa

Napoje alkoholowe, w szczególności te „z wyższej półki” wyróżniają się często pięknymi opakowaniami. Producenci alkoholi nie od dziś stawiają również na „oprawkę” zewnętrzną, a więc opakowania i inne materiały POS promujące ich marki. Oto kilka przykładów na dobry pomysł na POS i tego jak mogą wyglądać displaye z trunkami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trunki-luksusowo-opakowane%3A-pomysly-na-pos,35653,artykul.html

Opakowanie SRP Amber

Projekt: agencja Yazgot

Grand Imperial Porter Chili to ciemne, esencjonalne piwo typu Porter Bałtycki połączone z nutami ostrej papryki. Jest pierwszym w Polsce i jednym z nielicznych na świecie, ciemnym piwem z dodatkiem chili.

Pomysł na POS i założenie projektu to oddanie intensywnego, złożonego smaku oraz imperialnego charakteru gatunku Porter Bałtycki poprzez zdobione opakowanie zbiorcze. Bogata, roślinna ornamentyka grafiki i złoty kolor nawiązują do historii produktu, warzonego pierwotnie w carskiej Rosji, a głęboka czerwień podkreśla pikantny smak papryki. Całość utrzymana jest w eleganckim stylu, adekwatnym do produktów premium. Wyjątkowość piwa podkreśla dodatkowo prostokątny kształt etykiety, charakterystyczny dla win, rzadko występujący w kategorii piwo.

ilustracjastrzałka

Taki pomysł na POS - mocno zdobione opakowanie zbiorcze wyróżnia produkt na półce oraz pełni funkcję opakowania prezentowego. Jest to jeden z nielicznych na polskim rynku piwa przykładów opakowań kartonowych przeznaczonych dla sześciu sztuk. Ekspozytory kartonowe na ten rodzaj piwa zostały zadrukowane w technologii offsetowej.

Opakowanie Champanheira Salton

Producent: Ibema/FuturePack

ilustracjastrzałka

Niesamowity projekt eleganckiego opakowania na szampana wyróżnia się funkcjonalnością. Bowiem nie jest to zwykłe pudełko tekturowe. Wykorzystano tu inny pomysł na POS - rozkładany pojemnik z lodem, w którym można chłodzić nie tylko butelkę z alkoholem. Dzięki warstwie barierowej nie ulega zniszczeniu po kontakcie z wodą, a jego klasyczny design zwraca uwagę miłośników szampana.

Projekt ten zachwycił nie tylko hiszpańskich konsumentów, ale również jury konkursu Worldstar 2014. Opakowanie stosować można również jako display reklamowy np. w czasie akcji związanych z degustacją.

Pudełko SRP na osiem puszek piwa

Producent: Smurfit Kappa Olomouc (zdjęcie główne w tym artykule)

I kolejny pomysł na POS. Opakowania, które mogą posłużyć w sklepie jako ekpozytory kartonowe, wyróżniają się funkcjonalnością dopasowaną do ergonomii puszek. Po zerwaniu blokady oraz rozerwaniu frontu pudełka w zaznaczonych perforacją miejscach, konsument otrzymuje display, z którego puszki same się wysuwają. W ten oryginalny sposób opakowanie pełni nie tylko funkcję logistyczno-transportową oraz materiału POS, ale także stanowi wartość dodaną dla konsumenta.

Do branży alkoholowej jeszcze wrócimy i na pewno zaskoczymy niejednym ciekawym pomysłem na POS i na promocję marek w tym segmencie. Sprawdzajcie nas!


Ewa Studniarek

Źródło: POSperita

posperita.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Atikus - nowa identyfikacja wizualna dewelopera
Atikus to marka dewelopera, w której DNA zaszyte są sztuka projektowania oraz realizacji. Założyciele marki to dwóch pasjonatów: architektury oraz budownictwa i swoje zamiłowania starają skutecznie realizować w zakresie kolejnych, zrealizowanych inwestycji. Ich motto: „Mieszkaj wygodnie” wskazuje na zaangażowanie i dbałość o każdy detal, bo wiedzą jak ważne jest to z punktu...
Tetrachromatyzm - fenomenalna wrażliwość na kolor
Tetrachromatyzm to rzadki fenomen związany z percepcją kolorów częściej występujący u kobiet. Takie osoby potrafią wyłapać setki milionów odcieni więcej niż przeciętna osoba.
Prawna ochrona marki osobistej. Prawo do firmy a znak towarowy
Gdyby istniał skuteczny sposób prawny na zatrzymanie raz zbudowanego zaufania to byłaby to z pewnością najchętniej realizowana usługa prawna. Niestety, w tym zakresie prawo nie jest idealne. Co nie oznacza, że nie oferuje ono żadnych sposobów ochrony marki osobistej. Dzisiaj przedstawię Ci dwa sposoby ochrony marki osobistej, które warto znać: prawo do firmy oraz znak...
Plan marketingowy miasta i zrównoważone planowanie rozwoju
Strategiczny plan marketingowy, uważany za ważne narzędzie zarządzania w organizacji, wykorzystywany jest także przez miasta w Polsce jako jeden z głównych aspektów wsparcia w podejmowaniu decyzji i osiąganiu wyznaczonych celów. Zrównoważony rozwój to jeden z wiodących trendów w obecnych czasach. Właściwy do wprowadzania zmian i podążania za innowacjami. Określa wiele...
Biuro Bayer zainspirowane Oliwą spod kreski Design Anatomy
Biuro jednego z najstarszych rezydentów Olivia Centre przeszło metamorfozę. Dostosowane do najnowszych trendów biuro grupy Bayer powstało w duchu less waste, a opiera się na nowej strategii przestrzeni pracy, obowiązującej w całej grupie. Za projekt odpowiada pracownia Design Anatomy, której portfolio obejmuje ponad 200 tys. m.kw. zaprojektowanych i wykończonych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764