logo
KLUB SIGNS.PL
Polska reklama i poligrafiaKLUB SIGNS.PL
lookreatywni.pl - avatar użytkownika

lookreatywni.pl - informacje

lookreatywni.pl - avatar użytkownika

  • Jest z nami od dnia 26.02.2016
  • Ostatnia wizyta: 4.04.2016
  • Konto lookreatywni.pl nie zostało zweryfikowane pod kątem tożsamości lub użytkownik ukrył informację o weryfikacji
Informacje o użytkowniku:
Imię i nazwisko lub pełna nazwa: Lookreatywni.pl
Firma: Lookreatywni.pl
Strona www: http://lookreatywni.pl
Lokalizacja: Warszawa

Profil zawodowy:

Ten użytkownik nie określił swojego profilu zawodowego.
  • Jest z nami od dnia 26.02.2016
  • Ostatnia wizyta: 4.04.2016
  • Konto lookreatywni.pl nie zostało zweryfikowane pod kątem tożsamości lub użytkownik ukrył informację o weryfikacji
Skontaktuj się z użytkownikiem lookreatywni.pl:
Wyślij wiadomość prywatną
lookreatywni.pl o sobie:
Lookreatywni.pl: Doradztwo prawno-biznesowe dla branży kreatywnej i dla MŚP

Jesteśmy grupą prawników, którzy świadczą pomoc prawno-biznesową dla branży kreatywnej oraz edukują i inspirują przedsiębiorców do skutecznego wdrażania i komercjalizowania innowacyjnych rozwiązań. Na co dzień współpracujemy ze agencjami kreatywnymi i reklamowymi, studiami graficznymi, biurami architektonicznymi oraz firmami i przedsiębiorcami sektora kreatywnego. Prowadzimy szkolenia i wykłady, pokazujemy jak chronić i efektywnie korzystać z praw własności intelektualnej.
Podsumowanie aktywności użytkownika:
wiadomości na forum:
0 (0 pkt.)
opublikowane artykuły i newsy:
4 (40 pkt.)
opublikowane artykuły i newsy PR:
2 (6 pkt.)
publikacje wyróżnione jako wybór redakcji:
22 (1100 pkt.)
komentarze (do tekstów, ankiet, galerii, linków):
0 (0 pkt.)
prace dostarczone do banku zdjęć:
0 (0 pkt.)
prace dostarczone do galerii:
0 (0 pkt.)
linki zgłoszone do katalogu www:
0 (0 pkt.)
staż w serwisie:
38 dni (1 pkt.)
interwencje administratora na forum:
nie odnotowano
interwencje administratora na giełdzie:
nie odnotowano
    
SUMA PUNKTÓW: 1147
Rating aktywności użytkownika na podstawie uzyskanych punktów:
+ + + + + + +
Ostatnie publikacje:
Praca twórcza na etacie a utwór pracowniczy

Utwór pracowniczy to utwór stworzony przez pracownika w efekcie wykonywania przez niego obowiązków wynikających ze stosunku pracy. Masz umowę o pracę? To artykuł właśnie dla Ciebie. Z tego tekstu dowiesz się, jakie prawa wobec Twojego utworu ma pracodawca.

23.08.2019 | przeczytano: 293 razy
Jak długo trwa ochrona praw autorskich?

Ile trwa czas ochrony praw autorskich? Dlaczego przejście dzieła do domeny publicznej nie zawsze oznacza zgodę na jego swobodne wykorzystywanie? I w którym kraju ochrona praw autorskich trwa aż 100 lat?

30.06.2019 | przeczytano: 562 razy
Nowa definicja znaku towarowego – koniec wymogu graficznej przedstawialności

Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii (MPiT) poinformowało, że Prezydent Andrzej Duda podpisał nowelizację prawa własności przemysłowej. Jedną z najważniejszych zmian wprowadzonych przez nowelę jest nowa definicja znaku towarowego. Zgodnie z nową definicją, znakiem towarowym może być każde oznaczenie, umożliwiające odróżnienie towarów jednego przedsiębiorstwa od towarów innego przedsiębiorstwa, z możliwością przedstawienia takiego znaku w rejestrze znaków towarowych w sposób pozwalający jednoznacznie ustalić przedmiot ochrony udzielonej na ten znak (niekoniecznie w formie graficznej).

19.04.2019 | przeczytano: 1134 razy
Cytowanie na koszulkach a prawo cytatu

Krótkie wypowiedzi, cytaty lub hasła, które powstają spontanicznie przy okazji różnego rodzaju „afer” lub ważnych wydarzeń publicznych w błyskawicznym tempie zdobywają dużą popularność i stają się ozdobą koszulek, bluz lub innych części garderoby. I chociaż popularność tego typu haseł trwa często tylko krótką chwilę, jest to łakomy kąsek dla wielu przedsiębiorców i marketingowców. Nic zatem dziwnego, że regularnie dostajemy od Was pytania o legalność zamieszczania cytatów na częściach garderoby. Zatem wyjaśnijmy: czy umieszczanie fragmentów wypowiedzi osób trzecich na ubraniach jest zgodne z prawem? I jak cytaty na koszulkach mają się do prawa cytatu?

24.03.2019 | przeczytano: 1006 razy
Znak © – czy oznaczać nim chronione przez prawo utwory?

W 2008 roku na łamach Dziennika Rzeczpospolita opublikowano na temat oznaczenia © artykuł specjalisty zespołu prawa mediów dużej warszawskiej kancelarii. Pomimo, że temat tzw. noty copyrightowej nieraz był już poruszany w mediach, i przedtem, i potem, wciąż często pojawiają się pytania o to, czy utwory chronione prawem autorskim powinno się oznaczać znakiem ©. Przedstawiamy zatem krótkie wyjaśnienie.

01.01.2019 | przeczytano: 851 razy
Praca w zespole a utwór współautorski

Pracujesz w zespole? Zastanawiasz się jak wygląda podział praw autorskich do utworów, które powstają jako efekt współdziałania kilku osób? Jeśli tak to ten artykuł jest właśnie dla Ciebie. Poniżej wyjaśniam czym jest utwór współautorski i jak możesz zadbać o swoje prawa działając jako współautor.

28.08.2018 | przeczytano: 1365 razy
RODO: Nowe obowiązki informacyjne dla administratorów danych i podmiotów przetwarzających

Jedną z najważniejszych zmian, która czeka nas po wejściu w życie RODO – ogólnego rozporządzenia 2016/679 o ochronie danych – jest rozszerzenie uprawnień informacyjnych dla osób, których dane są przetwarzane (czyli nas wszystkich).  Wszystko po to, aby każdy z nas – udostępniających miał wiedzę i kontrolę nad tym, co dzieje się z naszymi danymi. Jakie nowe obowiązki RODO nakłada na administratorów i podmioty przetwarzające? Co w praktyce oznacza obowiązek informacyjny? O tym poniżej. 

22.06.2018 | przeczytano: 1229 razy
Kurs „RODO w marketingu i sprzedaży” dla marketerów i sprzedawców

Nowe zasady przetwarzania danych osobowych dotkną najbardziej te branże, dla których dane są szczególnie ważne – a zatem branżę marketingową i sprzedaż online. Dlatego razem z eduweb.pl przygotowałam kurs  „RODO w marketingu i sprzedaży”, który przeprowadzi każdego marketera i sprzedawcę przez nowe przepisy o ochronie danych osobowych oraz odpowie na pytanie jak przetwarzać dane osobowe zgodnie z RODO.

18.06.2018 | przeczytano: 1131 razy
Reklama natywna – najważniejsze aspekty prawne

Pod koniec 2016 roku Rada Etyki Public Relations przedstawiła swoje stanowisko dotyczące przeciwdziałania zjawiskom ukrytej reklamy w kontekście pojęcia reklamy natywnej. Zostały w nim zarekomendowane konkretne działania skierowane do branży public relations, komunikacji marketingowej oraz wydawców mediów, które mają na celu podniesienie standardów etycznych komunikacji. Jest to dobra okazja to analizy obowiązujących przepisów w kontekście reklamy natywnej oraz samego stanowiska Rady.

16.06.2018 | przeczytano: 1572 razy
Utwór – przedmiot prawa autorskiego

Co tak naprawdę jest chronione przez prawo autorskie? Skąd wiedzieć, czy dany wytwór intelektualny jest chroniony przez prawo? Co może być przedmiotem prawa autorskiego? O tym w dzisiejszym tekście.

17.12.2017 | przeczytano: 1508 razy (komentarzy: 3)

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764