Wystartowała kampania promocyjna nowej linii urządzeń do stylizacji i pielęgnacji włosów marki Remington - Hydraluxe Pro. Za planowanie i zakup mediów online i offline odpowiadają spółki Group One: agencja mediowa Value Media i one stop shop dla e-commerce, SalesTube.
Linia Hydraluxe Pro obejmuje prostownicę i suszarkę. Wszystkie urządzenia są wyposażone w technologię Hydracare, która chroni włosy przed uszkodzeniami termicznymi, zapewniając jednocześnie profesjonalną stylizację i trwały efekt.
Działania promocyjne obejmują emisję spotów w TV oraz TV hybrydowej i na YouTube, a także kampanię online na Facebooku, TikToku i Pintereście. Planowaniem, strategią i zakupem mediów zajmą się Value Media i SalesTube. Współpraca jest efektem wygranego przetargu.
Remington to marka Pielęgnacji włosów w Polsce. Ma w swojej ofercie produkty z 5 kategorii: Pielęgnacja włosów, Strzyżenie męskie, Depilacja, Golenie i Zdrowie i Uroda. Dostępna jest w większości sklepów w Polsce, dystrybucja ważona sięga 90%.
Źródło: Group One S.A.