logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Value Media i Salestube z kampanią nowej linii premium marki Remington

  PR 26.11.2020, przeczytano 603 razy
ilustracja

Wystartowała kampania promocyjna nowej linii urządzeń do stylizacji i pielęgnacji włosów marki Remington - Hydraluxe Pro. Za planowanie i zakup mediów online i offline odpowiadają spółki Group One: agencja mediowa Value Media i one stop shop dla e-commerce, SalesTube.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/value-media-i-salestube-z-kampania-nowej-linii-premium-marki-remington,389334,artykul.html

Linia Hydraluxe Pro obejmuje prostownicę i suszarkę. Wszystkie urządzenia są wyposażone w technologię Hydracare, która chroni włosy przed uszkodzeniami termicznymi, zapewniając jednocześnie profesjonalną stylizację i trwały efekt.

Działania promocyjne obejmują emisję spotów w TV oraz TV hybrydowej i na YouTube, a także kampanię online na Facebooku, TikToku i Pintereście. Planowaniem, strategią i zakupem mediów zajmą się Value Media i SalesTube. Współpraca jest efektem wygranego przetargu.

Remington to marka Pielęgnacji włosów w Polsce. Ma w swojej ofercie produkty z 5 kategorii: Pielęgnacja włosów, Strzyżenie męskie, Depilacja, Golenie i Zdrowie i Uroda. Dostępna jest w większości sklepów w Polsce, dystrybucja ważona sięga 90%.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764