logo
WIADOMOŚCI

Wyświetlacze QLED Signage w ofercie Samsung

  PR 12.01.2018, przeczytano 442 razy
ilustracjastrzałka

Firma Samsung Electronics Polska wprowadziła nowe serie profesjonalnych wyświetlaczy o rozdzielczości UHD. Monitory z serii QHH to pierwsze na rynku ekrany do zastosowań biznesowych wykorzystujące technologię QLED. Urządzenia te cechują się najwyższą jakością prezentowanego obrazu oraz sprawdzą się w wielu sektorach wykorzystujących rozwiązania profesjonalnego wyświetlania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyswietlacze-qled-signage-w-ofercie-samsung,35101,artykul.html

Najwyższa jakość dzięki Quantum Dot i HDR

Urządzenia z serii QHH wyposażone są w ekrany QLED Signage UHD, dzięki czemu prezentują najwyższej jakości, bogaty w szczegóły obraz przy pełnej palecie kolorów. Wsparcie HDR10+ poprawia dodatkowo głębię czerni i sprawia, że obraz jest klarowny i wyraźny także w jasnych scenach. Standard HDR10+ umożliwia przesyłanie metadanych dla pojedynczych klatek, co sprawia, że parametry takie jak jasność czy kontrast mogą być dostosowane do każdej z nich osobno. Wsparcie dla standardu HLG (Hybrid Low Gammut) daje możliwość konwersji formatu SDR do HDR.

Monitory QHH mogą być instalowane w dowolnym położeniu, zapewniając szeroki kąt widzenia, przy wysokiej jasności, o wartości 600 nitów. Wytrzymała konstrukcja wyświetlaczy QLED Signage została zaprojektowana z myślą o długim czasie działania. Ponadto, dzięki technologii Quantum Dot panele są wysoce efektywne i energooszczędne. Monitory z serii QHH występują w rozmiarach 55 oraz 65 cali.

Najwyższa jakość obrazu przy dużych rozmiarach

Firma Samsung wprowadziła również do swojej oferty wyświetlacze UHD z serii QBH. Są one dostępne w rozmiarach 65 oraz 75 cali. Rozdzielczość UHD (3840x2160) zapewnia doskonałą jakość obrazu. QBH są jednymi z pierwszych monitorów smart signage w ofercie Samsunga, w których zastosowano platformę SSSP 5.0, wspieraną przez system operacyjny TIZEN 3.0. W ten sposób użytkownicy otrzymują wiele kluczowych funkcji biznesowych – od bezpiecznego tworzenia aplikacji na platformie, po zdalne zarządzanie. Udoskonalone środki bezpieczeństwa uniemożliwiają ataki hakerskie, zapewniając przy tym pełną ochronę danych oraz wyświetlanych treści.

ilustracjastrzałka

Wyświetlacze z obu serii QHH i QBH cechują się szerokim zastosowaniem za sprawą wielu złączy (m.in. Display Port 1.2, HDMI 2.0, USB 2.0 i inne), komunikacji WiFi, a także funkcji dodatkowych, takich jak czujnik temperatury, możliwość obracania ekranu czy wbudowany głośnik. Dzięki trybowi portretowemu, wyświetlacze zapewniają bardziej realistyczne szczegóły i klarowność obrazu.

Nowe wyświetlacze smart signage firmy Samsung są kolejnym etapem w dążeniu do doskonałej jakości obrazu i najwyższej efektywności dla biznesu. Ekrany dają ostry i klarowny obraz, co powoduje, że wyświetlane treści skutecznie przykuwają uwagę i zapadają w pamięć odbiorców. Jest to świetna propozycja dla klientów takich branż, jak np. retail, finanse i bankowość, logistyka, reklama i marketing oraz wszystkich tych, dla których kwestie jakości elementów wizualnych, reklam i informacji są priorytetem. – zapewnia Adam Parzonka, sales manager kategorii Professional Display z Samsung Electronics Polska.

Źródło: Samsung

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Giętarki HD Green Series w Automatic Letter Bender
Jako autoryzowany przedstawiciel marki HD wprowadziliśmy do oferty nowe giętarki HD GREEN SERIES. Dlaczego są godne uwagi? To doskonałe rozwiązanie dla firm poszukujących kompromisu pomiędzy dobrą jakością systemu gięcia i nacinania oraz przystępną ceną.
Panasonic wprowadził na rynek wielkoformatowe wyświetlacze 4K z serii EQ1
Panasonic uzupełnił ofertę wyświetlaczy 4K o sześć nowych modeli z linii EQ1. Ekrany o przekątnych od 43 do 86 cali oferują wysoką jakość obrazu, łatwą instalację oraz szerokie możliwości zastosowania.
Magazyn „My Fashion Connection” od Hand Made
Krakowska agencja reklamowa Hand Made odpowiada za koncepcję kreatywną oraz stworzenie treści do e-magazynu „My Fashion Connection”, który stanowił nieodłączny element kampanii marki Orsay z Jessiką Mercedes.
„2foru Stories” – nowa aktywacja w aplikacji Mcdonald’s
Zupełnie nowa odsłona oferty 2forU czeka w aplikacji McDonald’s. Codziennie, aż do 18 listopada, będzie można w niej znaleźć inną i nieznaną wcześniej ofertę rabatową. Trzeba się śpieszyć, bo każda promocja dostępna jest tylko przez jeden dzień! Do menu dołącza też zupełnie nowy burger – Fresh Tasty. Promocja jest wspierana kampanią w TV oraz w Internecie,...
Ricoh Pro L5130/L5160 – nowa seria ploterów lateksowych
Firma Ricoh zapowiedziała wprowadzenie na rynek nowej generacji lateksowych ploterów Pro L5130/L5160. Urządzenia z nowej serii będą dostępne w sprzedaży w Europie w pierwszej połowie 2019 roku. Przed planowaną oficjalną premierą zostaną zaprezentowane m.in. podczas targów VISCOM w Mediolanie.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone