logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#Mójhuawei – startuje nowa kampania promująca produkty marki

  PR 02.10.2020, przeczytano 841 razy
ilustracja

Huawei startuje z nową kampanią #mójHuawei promującą najpotężniejszy tablet w portfolio marki, Huawei MatePad Pro, oraz dwa inne urządzenia – najnowszy smartwatch Huawei Watch GT 2 Pro oraz bezprzewodowe słuchawki FreeBuds Pro. W spotach telewizyjnych występuje ambasador marki Robert Lewandowski. Kampanii towarzyszy oferta atrakcyjnych benefitów dla użytkowników urządzeń Huawei, w tym nowość – unikalne tarcze z wizerunkiem Roberta Lewandowskiego do pobrania na najnowszy smartwatch marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/-mojhuawei-%E2%80%93-startuje-nowa-kampania-promujaca-produkty-marki,388618,artykul.html

Kampania promująca MatePad Pro inspiruje do zakupu dwóch innych tabletów, najnowszych modeli w ofercie marki – MatePad T10 i T10s. Ich regularna sprzedaż rozpoczęła się dziś i połączona jest z atrakcyjnymi ofertami w wybranych aplikacjach w sklepie AppGallery.

Kampania #mójHuawei

Kampania #mójHuawei komunikuje najnowsze produkty „pro” dostępne w portfolio marki. Głównym elementem kampanii jest dynamiczny spot telewizyjny z udziałem ambasadora marki, Roberta Lewandowskiego, który prezentuje najważniejsze funkcje tabletu, smartwacha i słuchawek. W przypadku tabletu jest to mobilność, wielozadaniowość oraz duży i czytelny ekran, w przypadku Watcha GT 2 Pro – 2 tygodnie pracy baterii, bezprzewodowe ładowanie oraz design pasujący do każdego typu stroju, a w przypadku słuchawek FreeBuds Pro – dynamiczna redukcja szumów.

Spot emitowany będzie także w krótszej, 15-sekundowej wersji. Kampania #mójHuawei obejmuje także działania digital i PR.

Tarcze z Robertem Lewandowskim na smartwatch Huawei

Dla fanów Roberta Lewandowskiego i smartwatchy marki, Huawei przygotował specjalną odsłonę tarcz zegarka z jego wizerunkiem. 1 października w aplikacji Huawei Zdrowie pojawią się dwie tarcze z ambasadorem, które można zainstalować na najnowszym Huawei Watch GT 2 Pro. W najbliższym czasie tarcze będą dostępne też dla pozostałych smartwatchy marki.

Na użytkowników tabletów i smartfonów Huawei czeka również dostęp premium do aplikacji Odrabiamy.pl na cały rok szkolny. Warunkiem jego otrzymania jest pobranie aplikacji z Huawei AppGallery do 31 grudnia. Osoby, które zdecydują się kupić najnowszy tablet, mogą skorzystać również z oferty w aplikacji WP Pilot – 14 dni dostępu do pakietu Starter Plus, który umożliwia oglądanie 30 kanałów bez reklam. Promocja potrwa do 30 stycznia 2021 roku.

Obydwie oferty są dostępne także dla użytkowników innych tabletów i smartfonów marki, zarówno starszych modeli opartych o GMS, jaki i nowszych z HMS.

Źródło: Huawei


brak ikonki
+ +

Tekst opublikował użytkownik: mrogowski

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Do grona klientów agencji dołączyła marka batoników Corny. 19 Południk zajmie się jej komunikacją na polskim rynku.
Sharp/Nec na ISE 2023
Sharp NEC Display Solutions Europe prezentuje najnowsze technologie wyświetlania obrazu na targach ISE 2023 w Barcelonie na stoisku E600 w hali 3. Na największej i najważniejszej na świecie wystawie dla dostawców usług AV oraz integratorów systemów Sharp/NEC przedstawia szersze portfolio i ekspercką wiedzę dwóch wiodących japońskich marek pod jednym szyldem. Odwiedzający mają...
Panasonic zaprezentował na targach ISE 2023 nowe rozwiązania 4K
Panasonic Connect Europe zaprezentował dziś na targach ISE 2023 cztery nowe rozwiązania przeznaczone do współpracy biznesowej, edukacji i rozrywki opartej na lokalizacji. Najnowsze produkty umacniają wiodącą pozycję rynkową firmy w dziedzinie technologii 4K Visual oraz Pro-AV. Panasonic oferuje kompleksową gamę projektorów 4K o pojemności do 50 000 lm,...
Marek Olwert nowym Senior Paid Social Specialist w SalesTube
Marek Olwert dołącza do agencji MarTech & e-commerce SalesTube (Group One) jako Senior Paid Social Specialist. Wzmocni team zarządzany przez Paid Social Manager Agnieszkę Dobrenko.
Kamikaze wzmacnia zespół obsługi klienta
Do zespołu obsługi klienta agencji Kamikaze, na stanowiska Account Executive, dołączyły 2 nowe osoby – Dorota Pomykała oraz Jan Sosnowski. Na co dzień pracują w łódzkim biurze agencji, która ma również oddział w Warszawie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764