logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#Mójhuawei – startuje nowa kampania promująca produkty marki

  PR 02.10.2020, przeczytano 972 razy
ilustracja

Huawei startuje z nową kampanią #mójHuawei promującą najpotężniejszy tablet w portfolio marki, Huawei MatePad Pro, oraz dwa inne urządzenia – najnowszy smartwatch Huawei Watch GT 2 Pro oraz bezprzewodowe słuchawki FreeBuds Pro. W spotach telewizyjnych występuje ambasador marki Robert Lewandowski. Kampanii towarzyszy oferta atrakcyjnych benefitów dla użytkowników urządzeń Huawei, w tym nowość – unikalne tarcze z wizerunkiem Roberta Lewandowskiego do pobrania na najnowszy smartwatch marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/-mojhuawei-%E2%80%93-startuje-nowa-kampania-promujaca-produkty-marki,388618,artykul.html

Kampania promująca MatePad Pro inspiruje do zakupu dwóch innych tabletów, najnowszych modeli w ofercie marki – MatePad T10 i T10s. Ich regularna sprzedaż rozpoczęła się dziś i połączona jest z atrakcyjnymi ofertami w wybranych aplikacjach w sklepie AppGallery.

Kampania #mójHuawei

Kampania #mójHuawei komunikuje najnowsze produkty „pro” dostępne w portfolio marki. Głównym elementem kampanii jest dynamiczny spot telewizyjny z udziałem ambasadora marki, Roberta Lewandowskiego, który prezentuje najważniejsze funkcje tabletu, smartwacha i słuchawek. W przypadku tabletu jest to mobilność, wielozadaniowość oraz duży i czytelny ekran, w przypadku Watcha GT 2 Pro – 2 tygodnie pracy baterii, bezprzewodowe ładowanie oraz design pasujący do każdego typu stroju, a w przypadku słuchawek FreeBuds Pro – dynamiczna redukcja szumów.

Spot emitowany będzie także w krótszej, 15-sekundowej wersji. Kampania #mójHuawei obejmuje także działania digital i PR.

Tarcze z Robertem Lewandowskim na smartwatch Huawei

Dla fanów Roberta Lewandowskiego i smartwatchy marki, Huawei przygotował specjalną odsłonę tarcz zegarka z jego wizerunkiem. 1 października w aplikacji Huawei Zdrowie pojawią się dwie tarcze z ambasadorem, które można zainstalować na najnowszym Huawei Watch GT 2 Pro. W najbliższym czasie tarcze będą dostępne też dla pozostałych smartwatchy marki.

Na użytkowników tabletów i smartfonów Huawei czeka również dostęp premium do aplikacji Odrabiamy.pl na cały rok szkolny. Warunkiem jego otrzymania jest pobranie aplikacji z Huawei AppGallery do 31 grudnia. Osoby, które zdecydują się kupić najnowszy tablet, mogą skorzystać również z oferty w aplikacji WP Pilot – 14 dni dostępu do pakietu Starter Plus, który umożliwia oglądanie 30 kanałów bez reklam. Promocja potrwa do 30 stycznia 2021 roku.

Obydwie oferty są dostępne także dla użytkowników innych tabletów i smartfonów marki, zarówno starszych modeli opartych o GMS, jaki i nowszych z HMS.

Źródło: Huawei


brak ikonki
+ +

Tekst opublikował użytkownik: mrogowski

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764