logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fiasko konkursu na logo Max-Fliz

   01.02.2018, przeczytano 2290 razy
ilustracja

Nie udało się wyłonić nowego logo dla krakowskiej firmy handlowej MAX-FLIZ. Rozpisany pod koniec zeszłego roku konkurs nie przyniósł rozwiązań spełniających oczekiwania komisji, mimo zgłoszenia ponad dwustu projektów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fiasko-konkursu-na-logo-max-fliz,35288,artykul.html

W opublikowanym przez Max-Fliz komunikacie czytamy: 

W konkursie na nowe logo Max-Fliz wzięło udział aż 227 prac. Oceniając projekty Komisja Konkursowa brała pod uwagę: walory estetyczne i graficzne projektu, oryginalność pomysłu, łatwośc kojarzenia i zapamietywania, oddanie specyfiki branży wnętrzarskiej, czytelność i funkcjonalność w konwersji na różne media.

W związku z zakończeniem obrad informujemy z przykrością, że decyzją komisji nie została przyznana nagroda główna. Jednocześnie komisja nie zarekomendowała żadnego ze zgłoszonych projektów w zaproponowanych formach do wykorzystania jako nowego logo Max-Fliz, ze względu na to, iż przesłane prace nie spełniają kryterium funkcjonalności.
Wszystkim uczestnikom dziękujemy za udział!"

Źródło: MAX-FLIZ

www.max-fliz.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Szkoda, że nie można zobaczyć jakie propozycje wpłynęły.

avatar użytkownika
,

Wątpliwe aby ktoś odważył się to pokazać bo byłoby to równoznaczne z otworzeniem niekończącej się dyskusji czy decyzja komisji była słuszna.  

avatar użytkownika
,

Pewnie i tak, nie mniej miło byłoby zobaczyć prace.  

avatar użytkownika
,

Regulamin gwarantował organizatorom prawo pokazania prac na stronie konkursowej. Skoro tego nie zrobili to zapewne już nie zrobią.  

avatar użytkownika
,

Pewnie i przyciągnęła, ale zapewne jury, albo wybredne, albo oczekiwali czegoś innego.  

avatar użytkownika
,

Wysokość nagrody wydaje się wystarczająca, natomiast pytanie czy warunki konkursu były sformułowane na tyle precyzyjnie aby dać szansę utrafić w wymagania. Jeśli komisja stawia pracom zarzut "niespełniania kryterium funkcjonalności" to brzmi to dość enigmatycznie, jako że takie kryterium - rozumiane jako obiektywny zbiór norm - po prostu nie istnieje. Funkcjonalność można oceniać w stosunku do sformułowanych wcześniej założeń i wymagań - tymczasem w tym zakresie warunki konkursu były bardzo ogólne.  

avatar użytkownika
,

Wg. regulaminu "kryterium funkcjonalności" było najmniej punktowane. Ale na Fb zamieścili wczoraj wyróżnione prace.
Osobiście jedna mi się tylko podoba.
  

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764