logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Banery i sonda uliczna w kampanii Tyskie „Przejdźmy na Ty”

  PR 13.06.2019, przeczytano 1676 razy
ilustracja

Banery z imionami sąsiadów umieszczone na jednej z kamienic w centrum Warszawy i sonda uliczna zachęcająca do przechodzenia na Ty - to kolejna odsłona kampanii marki Tyskie. Niestandardowe formaty reklamowe zawisły z okazji Europejskiego Dnia Sąsiada, przypadającego w tym roku na 28 maja. Tyskie po raz kolejny zachęciło Polaków do otwarcia się na siebie i przejścia na Ty z mieszkającymi za ścianą ludźmi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/banery-i-sonda-uliczna-w-kampanii-tyskie-_przejdzmy-na-ty_,382874,artykul.html

Poprzednia akcja zachęcająca ludzi do Przechodzenia na Ty w barze umieszczonym w windzie w bloku, prowadzona przez markę, spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem i udowodniła, jak duży potencjał tkwi w działaniach, opartych na tematach społecznych. Tym razem Tyskie postawiło na niestandardowe przedsięwzięcie w samym centrum stolicy. W ramach swojej platformy Przejdźmy na Ty, marka umieściła na elewacji jednego z budynków mieszkalnych w sercu Warszawy banery z imionami, zachęcając do tego, byśmy poznawali się nawzajem i przechodzili na Ty.

Termin przeprowadzenia akcji – Europejski Dzień Sąsiada – został wybrany nieprzypadkowo potraktowano go jako idealną okazję do zacieśnienia relacji z najbliższym otoczeniem. Pozwoliło to także na zwiększenie potencjału komunikacyjnego, dzięki dodatkowemu zainteresowaniu mediów ogólnopolskich. Tego dnia redakcje telewizyjne i radiowe chętnie wtórowały marce, zachęcając ludzi do przechodzenia na Ty.

Aktywacja została wsparta współpracą z Danielem Rusinem, youtuberem znanym jako Reżyser Życia, który był odpowiedzialny za społeczne pogłębienie tematu. W ramach współpracy przeprowadził on sondę, pytając jak my, Polacy, podchodzimy do naszych  sąsiadów, czy chętnie przechodzimy z nimi na Ty - jakie mamy z nimi relacje, za co ich lubimy, doceniamy, a co nas w nich denerwuje, czy w ogóle ich znamy. Materiał, zachęcający też do przechodzenia z nimi na Ty, umieszczony na Youtube, w ciągu kilku dni obejrzało blisko 200 tys. osób.

- Przejdźmy na Ty jest platformą, która daje nam dużo swobody w zakresie niestandardowych form komunikacji – mówi Kamila Sucharzewska, z zespołu marki Tyskie - Pokazujemy ludzkie emocje, radości, zachęcamy ludzi do zbliżania się do siebie. Tak też prowadzimy nasze działania komunikacyjne. Wcześniej sąsiedzi poznawali się przy Tyskim w windzie, dziś na swoich balkonach.

Działania marki zostały docenione zarówno przez mieszkańców, jak  i branżę – reakcje wśród nich były bardzo pozytywne.  Pod postami w grupach branżowych przeważały opinie potwierdzające, że taka forma kampanii outdorowych jest ciekawą i kreatywną formą obrandowania kamienic. Akcja odbiła się szerokim echem, czego dowodzą zasięgi materiałów opublikowanych przez influencerów oraz liczba polubień i komentarzy.

Kampanię wspierają działania digitalowe prowadzone w internecie, m.in. kanał Tyskie na Instagramie. Profil Tyskiego prezentuje sylwetki osób, z którymi marka przeszła na Ty – realne postacie i ich historie, w tonacji dokumentalnej.

Marka prowadzi też cykliczny konkurs na Facebooku, w którym do wygrania są spersonalizowane szklanki , które mają posłużyć do stuknięcia się i przejścia z innymi na Ty. Co tydzień pada w nich pytanie skierowane do osób, których  imiona widnieją na szklankach oraz ich znajomych o to, w jaki sposób przeszli na Ty.  W tym wypadku  były to historie dotyczące relacji z najbliższym otoczeniem i przechodzenia na Ty z sąsiadami.

Za działania związane z kampanią odpowiadają: agencja Bardzo – kreacja, agencja Gong – koncept i działania digital, dom mediowy Zenith – planowanie i zakup mediów, Tailor Made PR – działania PR oraz Influence marketing.

ilustracjastrzałka

Źródło: Tailor Made PR

www.tailormadepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764