logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Brandglow dla Ministerstwa Cyfryzacji

  PR 17.10.2018, przeczytano 2028 razy
ilustracjastrzałka

„e-Zamówienia, elektroniczne zamówienia publiczne” to program realizowany przy wsparciu Unii Europejskiej, mający na celu usprawnienie i przyspieszenie procedur związanych z zamówieniami publicznymi. W ramach programu powstanie szereg udogodnień, które z jednej strony pomogą oferentom na prezentację ich ofert z drugiej - instytucjom nadzorującym, pozwolą na pełną kontrolę nad przebiegiem procesu zamówień publicznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brandglow-dla-ministerstwa-cyfryzacji,379789,artykul.html

ilustracjastrzałka

Na zlecenie Ministerstwa Cyfryzacji oraz Urzędu Zamówień Publicznych w Studio Brandglow (projektant znaku: Marcin Gajos) powstał znak dla programu "e-Zamówienia" wraz z księgą znaku zawierającą niezbędne reguły do poprawnego jego stosowania.

ilustracjastrzałka

Znak z założenia miał być prosty i w miarę łatwy w odbiorze. Koncepcja znaku bazowała na połączeniu wizerunku kilku elementów:

  • litery "e", która pojawia się zarówno w wariancie polskim jak i angielskim nazwy programu;
  • komputera (w tym przypadku, przenośnego), by zaakcentować "cyfrowość" programu;
  • pióra i/lub "rzutki", symbolizujących trafność ("rzutka" - trafienie w "10") złożonej oferty, zarówno względem adresata oferty jak i oferenta ("pióro" - podpis, zawarcie umowy).

ilustracjastrzałka

Kolorytyka znaku również nie jest przypadkowa i nawiązuje do kolorów wykorzystywanych na stronach internetowych Ministerstwa Cyfryzacji i Urzędu Zamówień Publicznych.

Niezbędne reguły dotyczące stosowania znaku programu zostały ujęte w opracowanej dla znaku księdze.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Opracowane wizualizacje przedstawiają przykładowe stosowanie znaku.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Źródło: Brandglow

www.brandglow.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: Brandglow

(Brandglow )

Brandglow o sobie:

Jesteśmy agencją brandingową.

Chcesz ciekawie opowiadać historię swojej marki? Chcesz, żeby Twoi klienci zapamiętali Twoją markę? Pomożemy Ci, by Twoi klienci skupili na niej swoją uwagę!

Analiza marki, strategia, identyfikacja wizualna firmy, projektowanie logo, projektowanie materiałów drukowanych, zgodnych z koncepcją wizerunkową firmy, dostarczanie aplikacji multimedialnych czy tworzenie stron internetowych to nasza domena.

Elastycznie dobieramy i projektujemy narzędzia do sytuacji rynkowej tak, aby wspomagać Państwa w działaniach marketingowych i by te odnosiły zamierzony skutek, a Wasza marka była dobrze postrzegana i rozpoznawalna.

Skupiamy uwagę na Twojej marce!

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Brawo! Świetna robota.

avatar użytkownika
,

Ładny pomysł na logo, który mógłby "podpowiedzieć" dalsze rozwiązania w ramach systemu. Na razie nie widzimy aby tak się działo, logo jest po prostu "przykładane do kartki", a jedyny obiekt na którym tego typu relacja zaczyna się budować (skosy w nagłówkach) to księga znaku - czyli materiał do użytku wewnętrznego. Ale może nie pokazano tu po prostu szerszej palety zastosowań znaku.  

avatar użytkownika
,

Założenie co do samego znaku było takie, by komunikacja na nim mogła być budowana dość elastycznie. Słusznie zauważyli Państwo zastosowanie skosów w księdze - to delikatne wskazanie "dalszych kroków". W ramach zlecenia zostaliśmy poproszeni o opracowanie tylko znaku wraz z księgą. I jak opisaliśmy, wizualizacje pokazują tak na prawdę tylko przykładowe zastosowanie znaku. Zatem opracowanie pozostałych elementów wizerunku pozostaje już w kwestii budowanej ewentualnie identyfikacji wizualnej.   

avatar użytkownika
,

@majaluki
Dziękujemy :)
  

avatar użytkownika
,

Szkoda że dalsze etapy tworzenia CI nie zostaną w Waszych rękach. A może jednak...?  

avatar użytkownika
,

Niestety, tego nie wiemy. Z założenia "e- Zamówienia" mają być platformą internetową i zapewne właśnie na tym obszarze dalsze działania wizerunkowe będą realizowane. Oczywiście, pozostajemy otwarci na ewentualną współpracę w zakresie identyfikacji wizualnej :)  

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764