logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Milka. Cała Polska Sercem z Naszymi – promocje w Tesco i Carrefour

  PR 04.02.2021, przeczytano 1098 razy
ilustracjastrzałka

Jak fani skoków narciarskich mogą okazać wsparcie polskim zawodnikom, kiedy nie mają możliwości towarzyszyć im podczas zawodów? Milka znalazła na to sposób i w ramach trwającej kampanii „Milka. Cała Polska Sercem z naszymi” zachęca fanów zimowych sportów nie tylko do wspólnego kibicowania, ale i do udziału w wyjątkowych akcjach konsumenckich, realizowanych m.in. w sieciach sklepów Carrefour i Tesco.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/milka.-cala-polska-sercem-z-naszymi-%E2%80%93-promocje-w-tesco-i-carrefour,390081,artykul.html

Akcja promocyjna w sieci sklepów Carrefour

19 stycznia br. w sieci sklepów Carrefour wystartowała wyjątkowa akcja promocyjna typu buy&get, w której za zakup produktów Milka za minimum 20 złotych (z wyjątkiem lodów, jogurtów oraz kanapek mlecznych Milka), konsumenci mogą odebrać nauszniki Milka za 1 grosz.

Klienci wszystkich sklepów sieci Carrefour znajdujących się na terenie Polski, mogą brać udział w promocji wielorazowo. Akcja promocyjna trwa do 13.02.2021 r. lub do wyczerpania puli gadżetów.

Konkurs „Kibicuj z Milka” w sieci sklepów Tesco

Sieć sklepów Tesco również przygotowała dla swoich klientów wyjątkową akcję konsumencką, która rozpoczęła się 2 lutego 2021 r. Konkurs „Kibicuj z Milka”, w ramach którego można wygrać jedną z 5 kart przedpłaconych do sklepu Decathlon o wartości 300 zł każda oraz 1 z 3 voucherów do biura podróży o wartości 10 000 zł każdy, potrwa aż do 1 marca 2021 r. (z wyłączeniem niedziel 7, 14, 21 i 28 lutego 2021 r.). Co należy zrobić, aby wziąć w nim udział? Wystarczy dokonać zakupu dowolnych produktów marki Milka (sprzedażą promocyjną nie są jednak objęte lody, jogurty oraz kanapki mleczne Milka), zachować paragon, a następnie dokonać prawidłowego zgłoszenia udziału w konkursie oraz wykonać zadanie konkursowe.

Każdy osoba biorąca udział w akcji konsumenckiej, może otrzymać tylko jedną nagrodę.

Cała Polska Sercem z Naszymi

Akcje promocyjne prowadzone przez sieci sklepów Carrefour oraz Tesco są częścią tegorocznej kampanii Milka „Cała Polska Sercem z Naszymi”, poprzez którą marka zachęca Polaków do kibicowania ukochanym sportowcom. Milka, która od 3 lat współpracuje z Polskim Związkiem Narciarskim i jest oficjalnym sponsorem Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich, otacza ciepłymi uczuciami naszych Mistrzów, jednocześnie łącząc Polaków we wspólnym przeżywaniu emocji.

Tegoroczne działania realizowane przez markę, wsparte są kampanią telewizyjną i digitalową oraz akcjami konsumenckim organizowanymi m.in. w sieciach sklepów Tesco, Carrefour oraz Lidl. W okresie trwania aktywacji, w wybranych miastach w Polsce, zostaną również otwarte strefy kibica.

Za przygotowanie strategii komunikacji, operacyjne zarządzanie kampanią i adaptacją wszystkich form kreacji ATL oraz BTL odpowiedzialna jest agencja Ogilvy. Stworzenie kreacji powierzono zaś Carla Zuri. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Truskavka oraz Riodepost. Działania eventowe oraz wsparcie operacyjne kampanii gwarantuje Event Factory. Za strategię oraz zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mindshare. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

Źródło: Big Picture

www.big-picture.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764