logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Nowa seria napojów Hellena – za branding odpowiada agencja Lotna

  PR 25.07.2022, przeczytano 1035 razy
ilustracja

Agencja kreatywna Lotna stworzyła branding nowej linii napojów gazowanych dla marki Hellena. Trzy wersje smakowe produktów zyskały unikalną grafikę, podkreślającą ich tropikalny charakter. Hellena Orange, Hellena Lemon oraz Hellena Citrus Mix to cytrusowe trio opatrzone unikalną, owocową etykietą z wykorzystaniem charakterystycznego dla marki oranżadowego kapsla. Całość zamyka starannie opracowany koncept komunikacyjny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-nowa-seria-napojow-hellena-%E2%80%93-za-branding-odpowiada-agencja-lotna,396703,artykul.html

Nowości promowane są hasłem „Autentycznie cytrusowe”, bo zaskakują autentycznym smakiem cytrusów. Dzięki 20%-owej zawartości soków z owoców oraz bardzo dobrym nagazowaniu, intensyfikują wrażenie rześkiego orzeźwienia oraz skutecznie gaszą pragnienie w ciepłe dni.

- Chcieliśmy wizualnie odzwierciedlić tę autentyczność, która przekłada się na wyjątkowy, cytrusowy skład produktów  – komentuje Anita Kamila Sochacka – Co-owner Lotnej. –  Napoje nasycone są wyrazistym smakiem soków z owoców. Tak samo jest z projektem etykiet – żywe kolory, kojarzące się z poszczególnymi wariantami oraz nowoczesny design, wizualnie oddają najważniejsze walory nowej linii marki Hellena.

Grafika etykiet nawiązuje do sztandarowego produktu marki – Oranżady Hellena. W centralnej części został umieszczony charakterystyczny kapsel w wersji z wyróżnieniem kolorystycznym smaku. Odpowiednio dobrany krój pisma opisujący cytrusowe warianty, nadaje projektowi dynamizmu i nowoczesności.

- Ważne było dla nas, aby wyróżnić wizualnie integralną część kapsla – logo marki Hellena. Podkreśla ono przynależność produktu do polskiego brandu i pozwala trwale zakorzenić się w świadomości konsumenta – dodaje Sylwester Michałek – Senior Brand Manager Helleny, odpowiedzialny za nadzór nad projektem po stronie Klienta. - W graficznej komunikacji linii napojów gazowanych będą również obecne soczyste owoce – elementy kształtem kojarzone z soczystością i tym, co jest istotą naszych nowych produktów – owocowością – uzupełnia.

Egzotyczny charakter znajduje swoje odzwierciedlenie w nowoczesnym designie butelki, która opleciona została skórką pomarańczy. Zdobienie nawiązuje do cytrusowego smaku napojów oraz akcentuje wyjątkowość nowych produktów. Specjalnie zaprojektowane wzornictwo sprawia, że butelka zyskuje na rynku miano unikatowej. Jej pojemność wynosi 1,5 l.

ilustracjastrzałka

Źródło: Lotna

www.lotna.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Etno Cafe: ziarna kawy stworzone przez influencerów
Z początkiem grudnia sieć Etno Cafe wprowadziła do sprzedaży limitowaną edycję ziaren kawy, które powstały we współpracy z popularnymi influencerami. Mieszanka została opracowana przez roasterów zgodnie ze wskazówkami internetowych twórców.
Proces produkcji Polskiej Wódki na muralu Tytusa Brzozowskiego
Na warszawskiej Pradze, w Muzeum Polskiej Wódki odsłonięto najnowszy mural autorstwa Tytusa Brzozowskiego. Tym samym wzbogacił on Szlak murali imienia artysty, którym Warszawska Organizacja Turystyczna zachęca do okrywania stolicy w niekonwencjonalny sposób. Znany z zamiłowania do Warszawy malarz, zobrazował tym razem proces produkcji Polskiej Wódki, zbierając w jeden...
OKK! - Droga do własnej pracowni
Podczas studiów architektonicznych młodzi adepci zdobywają głównie wiedzę techniczną i artystyczną. Często pomijane są zaś kluczowe aspekty dotyczące prowadzenia własnego biznesu. Po zakończeniu edukacji wielu absolwentów staje przed wyzwaniem - wiedzą, jak projektować, ale nie mają pojęcia, jak rozpocząć własną drogę w branży. Brak tej świadomości...
Polska pracownia Tremend z I Nagrodą w konkursie WAF 2023
Wnętrza Royal Tulip Warsaw Apartments zostały docenione na prestiżowym World Architecture Festival 2023 w Singapurze. Realizacja polskiej pracowni Tremend nie tylko znalazła się na konkursowej „krótkiej liście”, ale też pokonała pozostałe projekty z całego świata, zdobywając I Nagrodę w kategorii INSIDE –...
Rekordowa aktywność w branży eventowej
W tym roku firmy związane z szeroko rozumianym konsultingiem oraz organizacją wydarzeń przeżywają okres dynamicznego wzrostu. Dun & Bradstreet Poland na zlecenie ClickMeeting przeprowadziło analizę, z której wynika, że 40 proc. przedsiębiorstw związanych z eventami, wystawami oraz kongresami znajduje się w dobrej kondycji finansowej. Jednak pomimo polaryzującej sytuacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764