logo
WIEDZA

Paryska elegancja: Francuskie pomysły na ekspozytor, display i POS

  PR 03.12.2017, przeczytano 987 razy
ilustracja

Tym razem zafundujemu Państwu wycieczkę do kolejnego ciekawego miasta. Będzie to podróż nie byle jaka, bo prosto do francuskiej stolicy mody i designu, czyli Paryża. Nawet w pewnym stopniu zajmiemy się modą. Zbadamy, jakiej modzie podlegają materiały POS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/paryska-elegancja%3A-francuskie-pomysly-na-ekspozytor%2C-display-i-pos,34693,artykul.html

Displaye, które wam zaprezentujemy będą wyłącznie z najwyższej półki – zostały one nagrodzone we francuskiej edycji plebiscytu POPAI. W podróż tym razem wyruszymy wirtualnie.

Krowi minimalizm

Kategoria: Produkty spożywcze – ekspozytor tymczasowy
Agencja marketingowa: Grupo Miralles
Klient: Mondelez International


Rozmiar i forma – właśnie te dwa elementy najbardziej przyciągają uwagę, jeśli chodzi o display prezentujący produkty firmy Milka. Ta prawie naturalnej wielkości fioletowa krowa to atrakcyjny i efektywny ekspozytor, ponieważ budzi uśmiech na twarzy klienta, a – jak wiadomo – uśmiech to już połowa sukcesu. Jednocześnie POS sprawia wrażenie dość minimalistycznego, jest wykonany z tektury, a jedynym „zdobieniem” jest napis.

Gdy potrzebna ochłoda

Kategoria: Napoje – ekspozytor stały
Agencja marketingowa: MEDIA6 Design
Klient: Moët & Chandon


ilustracjastrzałka

Summer Escape Trunk to właściwie przenośny mini-bar z szufladą pełną lodu. Zawiera dwie ruchome półki na szklanki oraz miejsce na 20 butelek szampana Ice Imperial firmy Moët & Chandon. Urządzenie pełni oczywiście rolę ekspozytora, a jego luksusowy styl i wykończenie idealnie komponują się z ekskluzywnym alkoholem. Wnętrze displaya POS wykonane jest z białej plexi, a całość wzbogacono o mosiężne dodatki.

Puszka handmade w mega bramie

Kategoria: Wydarzenia – hiper- i supermarkety
Agencja marketingowa: Publicis Shopper
Klient: Coca-Cola


ilustracjastrzałka

Personalizowane butelki czy puszki Coca-Coli z imionami są już znane na całym świecie. Do tej pory jednak firma oferowała etykiety tylko z określoną ich liczbą. Tym razem koncern poszedł o krok dalej – w ramach akcji promocyjnej w kilku sklepach wielkopowierzchniowych ustawiono platformę „Share a Coke”. W środku znajdował się specjalny automat, dzięki któremu można było zaprojektować napis na swoją własną puszkę. Po chwili klient otrzymywał stworzone przez siebie dzieło. Wydzielone miejsce w sklepie i akcję promocyjną uatrakcyjniały personalizowane bramy reklamowe z różnymi imionami. Jak widać, ekspozytory reklamowe i POS-y mogą przyjmować najróżniejsze rozmiary, kształty i funkcje.

Zapach ekskluzywny

Kategoria: Display na perfumy
Agencja marketingowa: Parfums Christian Dior
Klient: Parfums Christian Dior


ilustracjastrzałka

Ekspozytor reklamowy na perfumy Christiana Diora to właściwie swego rodzaju podium. Swoim ekskluzywnym charakterem display podkreśla luksusowość marki. POS wykonano po części z tworzywa sztucznego PET, po części z drewna – widać więc niestandardowy dobór materiałów, jak na ekspozytor. Jednocześnie biel zdecydowanie przeważająca w kolorystyce nadaje konstrukcji zarówno klasyczny, jak i wyjątkowy wyraz.

Siedząca uroda

Kategoria: Uroda
Agencja marketingowa: Carita
Klient: Carita


ilustracjastrzałka

Display przypominający krzesło swoje przeznaczenie odnalazł w salonach fryzjerskich Carita. Kreacja ta jest bardzo spójna z ich charakterem oraz kosmetykami, które pochodzą „z wyższej półki”. Na powierzchni do siedzenia można umieścić różnej wielkości produkty. Ekspozytor może również służyć jako display na perfumy lub kosmetyki do makijażu, szczególnie, jeśli w danej drogerii również swoje usługi świadczą makijażystki.

W taki dość ekstrawagancki i luksusowy sposób minął nam dzień w paryskich sklepach. Wkrótce na pewno znów was gdzieś zabierzemy. Śledźcie nas!

Michał Fijałkowski

Źródło: POSperita

posperita.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Reklama wideo – rynek i trendy w Europie Wschodniej
Reklama wideo zrewolucjonizowała światowe rynki digital marketingu. W Polsce cały czas pnie się w górę i nic nie wskazuje na to, aby jej rozwój miał się zatrzymać. Jak plasuje się ten format, biorąc pod uwagę wszystkie regiony Wschodniej Europy? Najnowsze dane analizuje Andrzej Goleta, Digital Marketing Manager sieci reklamowej Adexon.
Końcowy montaż elementów

Tworzywa sztuczne w grafice przestrzennej (33): Końcowy montaż elementów

Stało się... Dziś kończymy publikację naszego cyklu. Ostatni odcinek zawiera podstawowe informacje dotyczące montażu elementów na elewacji i wykonania instalacji elektrycznej. Po 32 odcinkach cyklu nadszedł czas, aby wreszcie „odpalić” naszą reklamę i podziwiać perfekcyjne wykonanie, równe rozświetlenie elementów, nienaganny montaż... Mamy w każdym razie nadzieję, że...
RODO, czyli dlaczego ochrona danych jest ważna
Na temat RODO napisano i powiedziano już wiele, a część komentatorów w związku z nowym rozporządzeniem roztaczała niemal apokaliptyczne wizje. Okazało się jednak, że świat nie skończył się 25 maja, a z internetu nie zniknęły interesujące treści, przetrwały też media społecznościowe. Zdaniem specjalistów z firmy Fortinet warto więc zastanowić się, dlaczego...
Napisz SMS do Millenialsa
WhatsApp, Messenger, Skype  to najbardziej popularne aplikacje do codziennego kontaktu używane przez millenialsów. Jak się jednak okazuje, nawet w czasie mody na komunikatory, dla młodych wciąż istotny jest kontakt – zarówno w aspekcie prywatnym, jak i biznesowym – za pomocą krótkich wiadomości tekstowych.
Wirtualna rzeczywistość wielkimi krokami wkracza do biznesu
Po skrótem  VR czyli po polsku wirtualna rzeczywistość ukrywa się zbiór technologii – obrazu i dźwięku -  które tworzą przestrzeń stworzoną przez programistów.  Natomiast technologia AR – rzeczywistość rozszerzona - poprzez specjalne okulary tzw. smartglassy łączy świat cyfrowy  z tym, w którym  przebywamy...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone