logo
WIEDZA

Paryska elegancja: Francuskie pomysły na ekspozytor, display i POS

redakcja  PR 03.12.2017, przeczytano 838 razy
ilustracja

Tym razem zafundujemu Państwu wycieczkę do kolejnego ciekawego miasta. Będzie to podróż nie byle jaka, bo prosto do francuskiej stolicy mody i designu, czyli Paryża. Nawet w pewnym stopniu zajmiemy się modą. Zbadamy, jakiej modzie podlegają materiały POS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/paryska-elegancja:-francuskie-pomysly-na-ekspozytor,-display-i-pos,34693,artykul.html

Displaye, które wam zaprezentujemy będą wyłącznie z najwyższej półki – zostały one nagrodzone we francuskiej edycji plebiscytu POPAI. W podróż tym razem wyruszymy wirtualnie.

Krowi minimalizm

Kategoria: Produkty spożywcze – ekspozytor tymczasowy
Agencja marketingowa: Grupo Miralles
Klient: Mondelez International


Rozmiar i forma – właśnie te dwa elementy najbardziej przyciągają uwagę, jeśli chodzi o display prezentujący produkty firmy Milka. Ta prawie naturalnej wielkości fioletowa krowa to atrakcyjny i efektywny ekspozytor, ponieważ budzi uśmiech na twarzy klienta, a – jak wiadomo – uśmiech to już połowa sukcesu. Jednocześnie POS sprawia wrażenie dość minimalistycznego, jest wykonany z tektury, a jedynym „zdobieniem” jest napis.

Gdy potrzebna ochłoda

Kategoria: Napoje – ekspozytor stały
Agencja marketingowa: MEDIA6 Design
Klient: Moët & Chandon


ilustracjastrzałka

Summer Escape Trunk to właściwie przenośny mini-bar z szufladą pełną lodu. Zawiera dwie ruchome półki na szklanki oraz miejsce na 20 butelek szampana Ice Imperial firmy Moët & Chandon. Urządzenie pełni oczywiście rolę ekspozytora, a jego luksusowy styl i wykończenie idealnie komponują się z ekskluzywnym alkoholem. Wnętrze displaya POS wykonane jest z białej plexi, a całość wzbogacono o mosiężne dodatki.

Puszka handmade w mega bramie

Kategoria: Wydarzenia – hiper- i supermarkety
Agencja marketingowa: Publicis Shopper
Klient: Coca-Cola


ilustracjastrzałka

Personalizowane butelki czy puszki Coca-Coli z imionami są już znane na całym świecie. Do tej pory jednak firma oferowała etykiety tylko z określoną ich liczbą. Tym razem koncern poszedł o krok dalej – w ramach akcji promocyjnej w kilku sklepach wielkopowierzchniowych ustawiono platformę „Share a Coke”. W środku znajdował się specjalny automat, dzięki któremu można było zaprojektować napis na swoją własną puszkę. Po chwili klient otrzymywał stworzone przez siebie dzieło. Wydzielone miejsce w sklepie i akcję promocyjną uatrakcyjniały personalizowane bramy reklamowe z różnymi imionami. Jak widać, ekspozytory reklamowe i POS-y mogą przyjmować najróżniejsze rozmiary, kształty i funkcje.

Zapach ekskluzywny

Kategoria: Display na perfumy
Agencja marketingowa: Parfums Christian Dior
Klient: Parfums Christian Dior


ilustracjastrzałka

Ekspozytor reklamowy na perfumy Christiana Diora to właściwie swego rodzaju podium. Swoim ekskluzywnym charakterem display podkreśla luksusowość marki. POS wykonano po części z tworzywa sztucznego PET, po części z drewna – widać więc niestandardowy dobór materiałów, jak na ekspozytor. Jednocześnie biel zdecydowanie przeważająca w kolorystyce nadaje konstrukcji zarówno klasyczny, jak i wyjątkowy wyraz.

Siedząca uroda

Kategoria: Uroda
Agencja marketingowa: Carita
Klient: Carita


ilustracjastrzałka

Display przypominający krzesło swoje przeznaczenie odnalazł w salonach fryzjerskich Carita. Kreacja ta jest bardzo spójna z ich charakterem oraz kosmetykami, które pochodzą „z wyższej półki”. Na powierzchni do siedzenia można umieścić różnej wielkości produkty. Ekspozytor może również służyć jako display na perfumy lub kosmetyki do makijażu, szczególnie, jeśli w danej drogerii również swoje usługi świadczą makijażystki.

W taki dość ekstrawagancki i luksusowy sposób minął nam dzień w paryskich sklepach. Wkrótce na pewno znów was gdzieś zabierzemy. Śledźcie nas!

Michał Fijałkowski

Źródło: POSperita

posperita.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Mobile i programmatic – duet doskonały?
Rynek mobile programmatic rośnie w bardzo szybkim tempie i zyskuje coraz większą popularność. Trzeba jednak wiedzieć, jak skutecznie przeprowadzać kampanie z zastosowaniem zaawansowanej technologii oraz danych, tak aby w pełni wykorzystać ich potencjał. Jak tworzyć efektywne kampanie przy pomocy modelu programmatic reklamy mobilnej? O tym w artykule Mariusza...
Jak zoptymalizować stronę pod urządzenia mobilne?
W marcu, Google poinformował na swoim oficjalnym blogu  o stopniowym migrowaniu witryn do indeksu mobilnego. Oznacza to, że wyniki wyszukiwania organicznego zostaną z czasem ujednolicone na wszystkich urządzeniach w oparciu o Mobile-First Index. Jak poprawnie zoptymalizować stronę pod różne urządzenia i czym jest Mobile-First Index? Na te pytania odpowiada Joanna...
Zalety wykorzystania chatbota do organizacji konkursów na Facebooku
Chociaż efektywne prowadzenie profilu marki w mediach społecznościowych staje się coraz większym wyzwaniem, konkurs na Facebooku to wciąż jeden z najlepszych sposobów na zaangażowanie społeczności. Duży zasięg wiąże się jednak z mnóstwem pracy, z której części wyręczyć nas może chatbot konkursowy.
Mimo rosnącej popularności treści wideo oraz fotograficznych portali społecznościowych, takich jak Instagram, dane tekstowe wciąż mają duże znaczenie w procesie komunikacji. Rozwój technologii spowodował rewolucję zarówno w łatwości dostępu do informacji, jak i możliwości tworzenia i publikowania nowych treści, w tym wpisów na blogach czy komentarzy. Co...
Rola dotyku w projektowaniu architektury sklepów i punktów sprzedaży
Dotyk to najbardziej pobudzający zmysł, który uzupełnia, a w niektórych przypadkach wręcz zastępuje wzrok. Klientom powinniśmy umożliwić fizyczny kontakt z towarem. Dzięki temu, będą mogli poczuć się jego właścicielami jeszcze przed zakupem. Coraz więcej marek zdaje sobie sprawę z tego, jak ważne jest udostępnienie konsumentowi możliwości dotknięcia...
 
sobota 21.07.2018, 149 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone