logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polska Fundacja Narodowa zadba o swój wizerunek z agencją PR

   17.04.2018, przeczytano 583 razy
ilustracjastrzałka
Strona PFN - pfn.org.pl

Jak informuje Polsat News, Polska Fundacja Narodowa, która miała dbać o wizerunek Polski w świecie, sama potrzebuje wizerunkowej pomocy.  Zadania podjęła się agnecja Partner of Promotion, która przez najbliższe pół roku będzie odpowiadać za kontakty Fundacji z mediami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polska-fundacja-narodowa-zadba-o-swoj-wizerunek-z-agencja-pr,36188,artykul.html

Finansowana przez spółki Skarbu Państwa Polska Fundacja Narodowa zajmować się miała promocją osiągnięć Polski za granicą. O PFN zrobiło się głośno za sprawą kontrowersyjnej kampanii "Sprawiedliwe Sądy" mającej przekonać Polaków do firmowanych przez obóz rządzący zmian w sądownictwie. Fundacja krytykowana była za wykorzystanie publicznych pieniędzy na kampanię polityczną, a także za powierzenie realizacji kampanii spółce Solvere, założonej przez dwójkę PR-owców z najbliższego otoczenia premier Beaty Szydło.

Według Polsat News, agencja Partner of Promotion odpowiedzialna będzie za  "monitoring mediów, raporty medialne, przygotowywanie odpowiedzi na zapytania dziennikarzy na bazie informacji dostarczanych przez pracowników PFN, opracowywanie komunikatów prasowych, organizację konferencji prasowych". Jak wyjaśniają przedstawiciele Fundacji, wśród jej 17 pracowników nie było dotychczas nikogo specjalizującego się we współpracy z mediami.

Sprawę skomentował wiceminister kultury Jarosław Sellin: - Zauważam przesadne i niesprawiedliwe krytyczne wzburzenie wobec PFN, więc nie dziwię się, że wymyślają oni jakieś metody obronne - powiedział Sellin w Radiu ZET.  Z kolei poseł Krzysztof Brejza z PO uważa, że Fundacja działa jak "wielka przepompownia publicznych pieniędzy". - Możemy śmiać się, że to jest absurd, że to jest niepoważne, ale to jest przestępstwo (...) Płacą na nią (fundację - red.) Polacy, spółki skarbu państwa i okazuje się, że oni nie są w stanie zadbać o swój wizerunek, a mają zadbać o wizerunek Polski? - stwierdził Brejza.

Działająca od 1994 agencja Partner of Promotion przedstawia się jako "niekwestionowany lider branży PR – największa pod względem zatrudnienia oraz przychodów w Polsce, a także jedna z najbardziej utytułowanych i doświadczonych agencji PR w tej części Europy". Mimo sporego zainteresowania mediów, agencja dotychczas nie pochwaliła się oficjalnie nowym kontraktem.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Pranie wstępne zakończone, teraz czas na pranie zasadnicze.

Najnowsze w tym dziale

DTM CX86e - najmniejsza na świecie kolorowa drukarka LED z suchym tonerem
Drukarka DTM CX86e jest najmniejszą na świecie kolorową drukarką LED. To szybkie i kompaktowe rozwiązanie w zakresie druku materiałów reklamowych lub użytkowych dla punktów sprzedaży czy obsługi klienta.
Emilia Grabuś i Piotr Bronarski dołączają do Selectivv
Piotr Bronarski wzmacnia dział sprzedaży, a Emilia Grabuś team realizacji w Selectivv. Ma to związek ze stale rosnącą liczbą zapytań i zamówień na projekty i kampanie marketingowe.
Walk z pierwszą lokalną kampanią wizerunkową dla marki Volkswagen Samochody Dostawcze
Agencja Walk opracowała koncepcję kreatywno-strategiczną najnowszej kampanii promującej elektromobilność i model Volkswagen e-Crafter. To pierwsza telewizyjna produkacja dla marki Volkswagen Samochody Dostawcze, która została wyprodukowana lokalnie. Za produkcję odpowiada SZUT SZUT STUDIO.
Listopadowe szaleństwo rabatowe, czyli co i jak kupujemy online?
Listopadowe wyprzedaże pod hasłem Black Friday i Cyber Monday tuż tuż! Mimo, że akcje te organizowane są nad Wisłą zaledwie od kilku lat, to zapisały się na stałe w świadomości Polaków. Równocześnie postępująca cyfryzacja nawyków zakupowych sprawiła, że coraz częściej kupujemy przez internet. Raport SAP podpowiada właścicielom sklepów...
Jubileuszowa konferencja Nec Competence Days 2019
W Krakowie odbyła się 10 edycja konferencji NEC Competence Days. To największe w Polsce wydarzenie dla integratorów sektora nowoczesnych technologii audio - wideo oraz dynamicznie rosnącego rynku meeting rooms, które obejmuje szereg prezentacji, warsztatów oraz strefę Expo. Tegoroczna edycja była wyjątkowa ze względu na potrójny jubileusz – 120...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764