logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polska Fundacja Narodowa zadba o swój wizerunek z agencją PR

   17.04.2018, przeczytano 531 razy
ilustracjastrzałka
Strona PFN - pfn.org.pl

Jak informuje Polsat News, Polska Fundacja Narodowa, która miała dbać o wizerunek Polski w świecie, sama potrzebuje wizerunkowej pomocy.  Zadania podjęła się agnecja Partner of Promotion, która przez najbliższe pół roku będzie odpowiadać za kontakty Fundacji z mediami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polska-fundacja-narodowa-zadba-o-swoj-wizerunek-z-agencja-pr,36188,artykul.html

Finansowana przez spółki Skarbu Państwa Polska Fundacja Narodowa zajmować się miała promocją osiągnięć Polski za granicą. O PFN zrobiło się głośno za sprawą kontrowersyjnej kampanii "Sprawiedliwe Sądy" mającej przekonać Polaków do firmowanych przez obóz rządzący zmian w sądownictwie. Fundacja krytykowana była za wykorzystanie publicznych pieniędzy na kampanię polityczną, a także za powierzenie realizacji kampanii spółce Solvere, założonej przez dwójkę PR-owców z najbliższego otoczenia premier Beaty Szydło.

Według Polsat News, agencja Partner of Promotion odpowiedzialna będzie za  "monitoring mediów, raporty medialne, przygotowywanie odpowiedzi na zapytania dziennikarzy na bazie informacji dostarczanych przez pracowników PFN, opracowywanie komunikatów prasowych, organizację konferencji prasowych". Jak wyjaśniają przedstawiciele Fundacji, wśród jej 17 pracowników nie było dotychczas nikogo specjalizującego się we współpracy z mediami.

Sprawę skomentował wiceminister kultury Jarosław Sellin: - Zauważam przesadne i niesprawiedliwe krytyczne wzburzenie wobec PFN, więc nie dziwię się, że wymyślają oni jakieś metody obronne - powiedział Sellin w Radiu ZET.  Z kolei poseł Krzysztof Brejza z PO uważa, że Fundacja działa jak "wielka przepompownia publicznych pieniędzy". - Możemy śmiać się, że to jest absurd, że to jest niepoważne, ale to jest przestępstwo (...) Płacą na nią (fundację - red.) Polacy, spółki skarbu państwa i okazuje się, że oni nie są w stanie zadbać o swój wizerunek, a mają zadbać o wizerunek Polski? - stwierdził Brejza.

Działająca od 1994 agencja Partner of Promotion przedstawia się jako "niekwestionowany lider branży PR – największa pod względem zatrudnienia oraz przychodów w Polsce, a także jedna z najbardziej utytułowanych i doświadczonych agencji PR w tej części Europy". Mimo sporego zainteresowania mediów, agencja dotychczas nie pochwaliła się oficjalnie nowym kontraktem.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Pranie wstępne zakończone, teraz czas na pranie zasadnicze.

Najnowsze w tym dziale

B-life Botanicals z niecodzienną kampanią outdoorową
W czerwcu ruszyła kampania outdoorowa nowych warzonych napojów B-Life Botanicals. Na nośnikach reklamowych można zobaczyć niecodzienne elementy 3D – puszki i liście. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.
„Żubr zaprasza na Podlasie” w nowej kampanii marki
Tym razem nie strażnik Puszczy i opiekun jej mieszkańców, ale gospodarz i przewodnik – w taką rolę wciela się Żubr w najnowszym spocie „Żubr zaprasza na Podlasie”. Marka prezentuje walory swojego macierzystego regionu, chcąc odwdzięczyć mu się w ten sposób i zachęcić do przyjazdu turystów.
Mrożone Danonki w letniej kampanii
Marka Danonki rusza z nową kampanią, która łączy promowanie mrożenia Danonków jako sposobu na letni przysmak dla dzieci z edukacyjnym tematem przewodnim - poznawaniem zwierząt zmieniających barwy. Oczywiście w towarzystwie Danonka, sympatycznego bohatera marki oraz z zapasem Danonków – teraz z nowymi patyczkami zmieniającymi kolor.
PR-owcy dla NGO - Społeczna Pomoc Komunikacyjna pod patronatem PSPR
Polskie Stowarzyszenie Public Relations objęło patronatem Społeczną Pomoc Komunikacyjną – akcję skierowaną do organizacji społecznych i profesjonalistów komunikacji. W ramach burz mózgów organizowanych przez SPK specjalistki i specjaliści PR pomagają NGO-som w pokonywaniu komunikacyjnych wyzwań. Inicjatorem akcji jest Fundacja Głośniej.
Oknoplast rusza z kampanią reklamową okna Prismatic
OKNOPLAST rozpoczyna kampanię telewizyjną i digitalową dotyczącą swojej tegorocznej premiery rynkowej – okna PRISMATIC. Stworzone na potrzeby akcji reklamowej spoty widzowie mogą zobaczyć już od 17 czerwca. Zapowiadają one wprowadzenie produktu, który w ofercie firmy pojawi się już niebawem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764