logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polska Fundacja Narodowa zadba o swój wizerunek z agencją PR

   17.04.2018, przeczytano 642 razy
ilustracjastrzałka
Strona PFN - pfn.org.pl

Jak informuje Polsat News, Polska Fundacja Narodowa, która miała dbać o wizerunek Polski w świecie, sama potrzebuje wizerunkowej pomocy.  Zadania podjęła się agnecja Partner of Promotion, która przez najbliższe pół roku będzie odpowiadać za kontakty Fundacji z mediami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polska-fundacja-narodowa-zadba-o-swoj-wizerunek-z-agencja-pr,36188,artykul.html

Finansowana przez spółki Skarbu Państwa Polska Fundacja Narodowa zajmować się miała promocją osiągnięć Polski za granicą. O PFN zrobiło się głośno za sprawą kontrowersyjnej kampanii "Sprawiedliwe Sądy" mającej przekonać Polaków do firmowanych przez obóz rządzący zmian w sądownictwie. Fundacja krytykowana była za wykorzystanie publicznych pieniędzy na kampanię polityczną, a także za powierzenie realizacji kampanii spółce Solvere, założonej przez dwójkę PR-owców z najbliższego otoczenia premier Beaty Szydło.

Według Polsat News, agencja Partner of Promotion odpowiedzialna będzie za  "monitoring mediów, raporty medialne, przygotowywanie odpowiedzi na zapytania dziennikarzy na bazie informacji dostarczanych przez pracowników PFN, opracowywanie komunikatów prasowych, organizację konferencji prasowych". Jak wyjaśniają przedstawiciele Fundacji, wśród jej 17 pracowników nie było dotychczas nikogo specjalizującego się we współpracy z mediami.

Sprawę skomentował wiceminister kultury Jarosław Sellin: - Zauważam przesadne i niesprawiedliwe krytyczne wzburzenie wobec PFN, więc nie dziwię się, że wymyślają oni jakieś metody obronne - powiedział Sellin w Radiu ZET.  Z kolei poseł Krzysztof Brejza z PO uważa, że Fundacja działa jak "wielka przepompownia publicznych pieniędzy". - Możemy śmiać się, że to jest absurd, że to jest niepoważne, ale to jest przestępstwo (...) Płacą na nią (fundację - red.) Polacy, spółki skarbu państwa i okazuje się, że oni nie są w stanie zadbać o swój wizerunek, a mają zadbać o wizerunek Polski? - stwierdził Brejza.

Działająca od 1994 agencja Partner of Promotion przedstawia się jako "niekwestionowany lider branży PR – największa pod względem zatrudnienia oraz przychodów w Polsce, a także jedna z najbardziej utytułowanych i doświadczonych agencji PR w tej części Europy". Mimo sporego zainteresowania mediów, agencja dotychczas nie pochwaliła się oficjalnie nowym kontraktem.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Pranie wstępne zakończone, teraz czas na pranie zasadnicze.

Najnowsze w tym dziale

Gdynia Design Days: Jutro premiera przewodnika
Gdynia Design Days 2020 to wyjątkowa edycja festiwalu na wyjątkowe czasy. GDD jako pierwsze wydarzenie poświęcone projektowaniu odbywa się w całości online. Tegorocznej edycji towarzyszy interaktywny przewodnik po wystawach, które odpowiadają na hasło przewodnie festiwalu - Uwaga. Już jutro premiera przewodnika GDD w formie elektronicznej. Zapraszamy na...
Drukarnia Chroma z nową komunikacją od Abanana
Pierwszego lipca wystartowała nowa platforma komunikacyjna drukarni internetowej Chroma. Za strategię, kreację, produkcję spotu tv oraz kampanię digitalową odpowiada krakowska agencja Abanana.
Walne Zebranie Członków PSPR zdecydowało o rezygnacji z dalszego udziału w Radzie Etyki Public Relations. Organizacja podejmowała od 2019 r. rozmowy ze Związkiem Firm Public Relations (drugim z założycieli Rady), w zakresie niezbędnej reformy tego branżowego ciała oraz zbudowania nowego regulaminu, nakładającego na nie dodatkowe obowiązki. PSPR uznawało, że nowe...
Zenek Martyniuk gwiazdą najnowszej kampanii Mediamarkt
„Król disco polo” będzie popularyzował nowe technologie i zachęcał do korzystania z bogatej oferty produktów i usług MediaMarkt. Kampanię „Lato z Zenkiem w MediaMarkt” otworzył film teaserowy, który pojawił się pod koniec czerwca br. w mediach społecznościowych.
Polskie Stowarzyszenie Public Relations rozpoczyna cykl publikacji o branży PR w poszczególnych regionach kraju. W inauguracyjnym, obszernym raporcie uwaga skupiona jest na Pomorzu. Dzięki wydawnictwu "Polski PR - woj. pomorskie" przybliżone zostały tamtejsze firmy świadczące usługi PR, ich opinie o rynku, jego przyszłości, o lokalnej specyfice. PSPR wskazuje także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764