logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polska Fundacja Narodowa zadba o swój wizerunek z agencją PR

   17.04.2018, przeczytano 1007 razy
ilustracjastrzałka
Strona PFN - pfn.org.pl

Jak informuje Polsat News, Polska Fundacja Narodowa, która miała dbać o wizerunek Polski w świecie, sama potrzebuje wizerunkowej pomocy.  Zadania podjęła się agnecja Partner of Promotion, która przez najbliższe pół roku będzie odpowiadać za kontakty Fundacji z mediami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polska-fundacja-narodowa-zadba-o-swoj-wizerunek-z-agencja-pr,36188,artykul.html

Finansowana przez spółki Skarbu Państwa Polska Fundacja Narodowa zajmować się miała promocją osiągnięć Polski za granicą. O PFN zrobiło się głośno za sprawą kontrowersyjnej kampanii "Sprawiedliwe Sądy" mającej przekonać Polaków do firmowanych przez obóz rządzący zmian w sądownictwie. Fundacja krytykowana była za wykorzystanie publicznych pieniędzy na kampanię polityczną, a także za powierzenie realizacji kampanii spółce Solvere, założonej przez dwójkę PR-owców z najbliższego otoczenia premier Beaty Szydło.

Według Polsat News, agencja Partner of Promotion odpowiedzialna będzie za  "monitoring mediów, raporty medialne, przygotowywanie odpowiedzi na zapytania dziennikarzy na bazie informacji dostarczanych przez pracowników PFN, opracowywanie komunikatów prasowych, organizację konferencji prasowych". Jak wyjaśniają przedstawiciele Fundacji, wśród jej 17 pracowników nie było dotychczas nikogo specjalizującego się we współpracy z mediami.

Sprawę skomentował wiceminister kultury Jarosław Sellin: - Zauważam przesadne i niesprawiedliwe krytyczne wzburzenie wobec PFN, więc nie dziwię się, że wymyślają oni jakieś metody obronne - powiedział Sellin w Radiu ZET.  Z kolei poseł Krzysztof Brejza z PO uważa, że Fundacja działa jak "wielka przepompownia publicznych pieniędzy". - Możemy śmiać się, że to jest absurd, że to jest niepoważne, ale to jest przestępstwo (...) Płacą na nią (fundację - red.) Polacy, spółki skarbu państwa i okazuje się, że oni nie są w stanie zadbać o swój wizerunek, a mają zadbać o wizerunek Polski? - stwierdził Brejza.

Działająca od 1994 agencja Partner of Promotion przedstawia się jako "niekwestionowany lider branży PR – największa pod względem zatrudnienia oraz przychodów w Polsce, a także jedna z najbardziej utytułowanych i doświadczonych agencji PR w tej części Europy". Mimo sporego zainteresowania mediów, agencja dotychczas nie pochwaliła się oficjalnie nowym kontraktem.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764