logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Filmy autorstwa Krzysztofa Gonciarza w kampanii Acuvue Oasys with Transitions

  PR 27.02.2020, przeczytano 1563 razy
ilustracjastrzałka

Krzysztof Gonciarz współpracuje z należącą do koncernu Johnson & Johnson marką ACUVUE.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-filmy-autorstwa-krzysztofa-gonciarza-w-kampanii-acuvue-oasys-with-transitions,385851,artykul.html

W ramach kampanii Krzysztof Gonciarz stworzył dwa filmy. Film "Rzeczy, które widzę" mówi o unikalnym sposobie patrzenia na otaczającą rzeczywistość. Krzysztof Gonciarz opowiada w nim o tym, jak przez lata zmieniło się jego postrzeganie świata i tego, co uważał za "ładne", przy okazji oprowadzając widza po fascynującej go Japonii. Film został stworzony w technologii 6K i jest częścią platformy komunikacyjnej "Wyostrz ciekawość".

Drugi materiał ma charakter "making of" i prezentuje kulisy powstawania "Rzeczy, które widzę".  Krzysztof wyjaśnia w jaki sposób powstał koncept filmu oraz przeprowadza widza przez poszczególne ujęcia, jak również przedstawia cechy ACUVUE OASYS with Transitions, które były dla niego na tyle istotne, że zdecydował się zdjąć okulary.  

Materiały przygotowane przez Krzysztofa Gonciarza są częścią platformy komunikacyjnej "Wyostrz ciekawość" w ramach której powstały materiały video opowiadające historię osób, które na co dzień pracują w wymagającym dobrego widzenia środowisku i dzięki soczewkom kontaktowym ACUVUE OASYS with Transitions lepiej radzą sobie z trudnymi warunkami. W poprzednich realizacjach zobaczyć można było aktorkę Małgorzatę Sochę i oszczepistkę Marię Andrejczyk.

Autorem platformy komunikacji "Wyostrz ciekawość" jest agencja Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska), która od listopada 2019 roku odpowiada za działania strategiczne, kreację i zarządzanie kanałami społecznymi marki, a także za realizację działań contentowych.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764