logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wystartowała świąteczna kampania marki Milka

  PR 08.12.2021, przeczytano 1650 razy
ilustracja

Każdy z nas spotyka na swojej drodze „Mikołajów dnia codziennego”. W okresie Świąt Milka szczególnie namawia nas do nagradzania i docenienia gestów dobroci innych osób. Do niesienia dobra i dzielenia się pomocą zainspirować będą nas mogły historie nadesłane przez widzów programu „Miłe Wieści”, emitowanego na antenie TVN od 20 listopada przez sześć kolejnych sobót. Program prowadzony przez Marcina Prokopa jest jednym z elementów kampanii świątecznej Milka, marki należącej do Mondelez Polska. Kampania, wdrażana we współpracy z Mindshare Polska, jest drugą odsłoną działań realizowanych wiosną 2021 r. i wyróżnionych główną nagrodą w kategorii Content marketing w tegorocznym konkursie Kreatura 2021.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wystartowala-swiateczna-kampania-marki-milka,394064,artykul.html

„Miłe Wieści” to 6-ścio odcinkowy program telewizyjny, emitowany na antenie TVN co sobotę o godzinie 20:05, w którym prowadzący - Marcin Prokop – dzieli się z widzami nadesłanymi przez nich historiami dobrych uczynków. Kampania ma na celu zainspirowanie do okazywania czułości, bezinteresowności wobec otaczających nas ludzi oraz nagradzania niedocenionych, szczególnie w okresie świąt Bożego Narodzenia. Ostatni z odcinków cyklu przypada na pierwszy dzień Świąt i jest odcinkiem specjalnym, w którym Marcin Prokop będzie miał okazję porozmawiać z wyjątkowymi gośćmi.

- „Miłe Wieści”  to nasza tuba na świat, przez którą chcemy pokazać szerszej publiczności tych, którzy dzielą się delikatnością i dobrocią, często niezauważaną przez nas na co dzień. Pragniemy inspirować wszystkich Polaków do okazywania sobie wdzięczności w tym wyjątkowym świątecznym okresie. – mówi Maciej Kruszewski, Brand Manager Milka Seasonals.

Program „Miłe Wieści” wrócił na antenę TVN po 6 miesiącach. Świąteczna, druga edycja audycji miała swoją premierę w sobotę 20 listopada i była oglądana przez średnio 1,8 miliona osób, notując tym samym ponad 10% SHR w grupie populacji 18+.

Ponadto, w ramach kampanii, we współpracy z TVN powstał wyjątkowy, mikołajkowy odcinek „Milionerów”, w którym Marcin Prokop, czyli prowadzący programu „Miłe Wieści”, wraz z Dorotą Wellmann, Ewą Drzyzgą i Michałem Kempą zawalczyli o pieniądze dla fundacji TVN „Nie jesteś sam”. Odcinek specjalny, który miał swoją premierową emisję 2 grudnia 2021 roku, był jednym z najlepiej oglądanych odcinków tego teleturnieju w jego polskiej historii.

W ramach kampanii Milka prowadzone są także działania wizerunkowo – produktowe w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i wybranych kanałach tematycznych z wykorzystaniem spotów 30” i 10” sekundowych pt. „Obdaruj tych, którzy dzielą się sercem”. Reklamy są dystrybuowane również w internecie za pośrednictwem online video oraz w kinach w całej Polsce.

- Postawiliśmy na szeroko zakrojoną komunikację wykorzystującą różne kanały. Struktura kampanii jest dość rozbudowana – poza dużą akcją niestandardową, opartą na dedykowanym programie „Miłe Wieści”, zrealizowanym w synergii ze specjalnym odcinkiem „Milionerów”, wspartym lokowaniem w „Mam talent”, korzystamy z różnych formatów video offline i online, wzmocnionych precyzyjnymi działaniami digital – mówi Maciej Świątek, Director, Client Leadership w Mindshare Polska.

Za koncepcję, realizację i nadzór merytoryczny nad całością kampanii, w tym nad działaniami niestandardowymi, włącznie z projektami dedykowanych programów realizowanych w TVN, odpowiadają zespoły Mindshare - Client Leadership oraz Invention. Kreację kampanii przygotowała agencja Ogilvy.

Źródło: Mondelez Polska

www.mondelezinternational.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Philippe Urweiller ambasadorem marki Kaiser Patisserie
Dziś z radością ogłaszamy, że ambasadorem marki KAISER Patisserie został doskonały Philippe Urweiller, Pastry Chef & Chocolatier.
Alpro aktywizuje konsumentów: działania outdoorowe i w social mediach
Tegoroczne lato należy do Alpro. Marka z portfolio Danone zaplanowała szereg angażujących konsumentów aktywności w myśl prowadzonej równolegle kampanii influencer marketingowej „Roślinne nie gryzie!”. Na odbiorców czekają aktywacje stacjonarne, jak i akcje w mediach społecznościowych. Celem realizowanych przedsięwzięć jest zachęcenie...
Leo Burnett Warszawa dla Jeep i National Geographic Traveler
W ramach współpracy pomiędzy agencją Leo Burnett Warszawa i marką Jeep zaplanowano nową akcję marketingową. Marka została partnerem plebiscytu Cuda Polski 2024, organizowanego przez National Geographic Traveler.
in-Store Media: kampanie  Flamin’ Hot i Pepsi w Auchan
Firma in-Store Media Polska zrealizowała w czerwcu dwie równoległe kampanie shopper marketingowe FritoLay Flamin’ Hot oraz Pepsi w 70 hipermarketach sieci Auchan. W obu kampaniach zastosowano mix nowoczesnych nośników w różnych sklepach, które zachęcały konsumentów do zakupów produktów z kategorii przekąsek i napojów.
Creative Brand Stories dla Open Hair Festival w Sieradzu
Bossa Nova Events, agencja należąca do grupy marketingowej Creative Brand Stories, już trzeci rok z rzędu zajmuje się kompleksową współorganizacją letniego Open Hair Festival wraz z Miastem Sieradz. Tegoroczna edycja wydarzenia odbyła się w dniach 19-21 lipca 2024 roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764