logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Zintegrowana kampania Serviceplan Health dla Pharmeny

  PR 08.05.2019, przeczytano 1005 razy
ilustracjastrzałka

Pod hasłem “Siła z głębi natury” ruszyła pierwsza zintegrowana kampania Serviceplan Health, wprowadzającą na rynek markę MENAVITIN. Kampania 360 dla Pharmena S.A została zrealizowana przez dedykowany multidyscyplinarny  zespół specjalistów z Change Serviceplan, Mediaplus, SalesTube i Media Ready, wybrany do tego projektu i nadzorowany przez Serviceplan Health.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-zintegrowana-kampania-serviceplan-health-dla-pharmeny,382327,artykul.html

MENAVITIN to jedyny na rynku suplement diety, który zawiera unikalną, innowacyjną cząsteczkę 1-MNA w połączeniu z kwasami omega-3. 1-MNA to przełomowe odkrycie naukowców, substancja fizjologiczna, która wspiera metabolizację witaminy B3 w organizmie człowieka i wspiera prawidłowe funkcjonowanie serca i układu krążenia.

Innowacyjny suplement Menavitin będzie dostępny w kilku wariantach. W pierwszej kolejności komunikacja obejmuje wariant wspierający serce - Cardio. Kampania 360, pod hasłem “Siła z głębi natury”, opiera się na 30-sec. i 15-sec. spotach, emitowanych w TV, internecie na kanałach VOD oraz intensywnej kampanii PR. Filmy łączy motyw czerpania witalności z natury, w której szczegółach tkwi sekret dobrego zdrowia.

Kampania obejmuje również reklamę display i działania promocyjne SEM. Na potrzeby wprowadzenia marki MENAVITIN powstała także strona www.menavitin.pl.

Strategię komunikacji przygotował zespół Serviceplan Health pod kierunkiem Jolanty Mazurek, a koncept kreatywny opracowała agencja Change Serviceplan. Produkcją spotów zajęło się Media Ready. Serviceplan Health przy współpracy z Beats4Health odpowiada także za kampanię PR. Za planowanie, zakup i realizację kampanii w mediach odpowiada dom mediowy Mediaplus we współpracy z SalesTube. Serviceplan Health oraz wszystkie spółki odpowiedzialne za poszczególne obszary zintegrowanej kampanii Menavitin należą do Group One.

Kampania “Siła z głębi natury” potrwa do końca czerwca.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764