logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Złote Spinacze 2019: dwie statuetki dla projektów marki Multisport

  PR 09.12.2019, przeczytano 324 razy
ilustracjastrzałka

Wśród laureatów konkursu Złote Spinacze 2019, podwójnie nagrodzona została spółka Benefit Systems - twórca kart MultiSport. Srebrnym i brązowym spinaczem branża PR wyróżniła program edukacyjny Aktywne Szkoły MultiSport i badanie aktywności fizycznej Polaków - MultiSport Index 2019.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zlote-spinacze-2019%3A-dwie-statuetki-dla-projektow-marki-multisport,385015,artykul.html

Do tegorocznej, XVII edycji konkursu Złote Spinacze, który dedykowany jest najlepszym praktykom PR, zgłoszono rekordową liczbę 331 projektów. Wśród 83 zwycięskich inicjatyw, nagrodę otrzymały aż dwa projekty Benefit Systems związane z marką MultiSport.

W kategorii głównej „Media relations” srebrny Spinacz otrzymał program Aktywne Szkoły MultiSport, który od blisko dwóch lat monitoruje i zwiększa poziom aktywności fizycznej uczniów szkół podstawowych. Działania komunikacyjne oparte na unikalnych wynikach badań i materiałach edukacyjnych, pozwoliły na wypracowanie ponad 1300 publikacji medialnych typu earned, o łącznej wartości blisko 3,5 mln złotych i dotarciu na poziomie 14,9 mln odbiorców. Program realizowany jest w ramach współpracy Benefit Systems z Fundacją V4Sport.

W kategorii sektorowej „Sport” brązowym Spinaczem wyróżnione zostało badanie MultiSport Index 2019, które jest źródłem wiedzy na temat sportowych zachowań Polaków i poziomu ich aktywności fizycznej. Każdego roku komunikacja powiązana z badaniem jest jednym z głównych elementów budowania eksperckiego wizerunku marki MultiSport. Sam raport z badania jest również wyczekiwanym źródłem wiedzy rynkowej na temat aktywności Polaków. W ciągu dwóch miesięcy 2019 r. MultiSport Index 2019 stał się tematem 1772 publikacji, o łącznej wartości 1,8 mln złotych, które dotarły do blisko 5 mln odbiorców. Badanie przeprowadza Kantar na zlecenie Benefit Systems.

Za działania komunikacyjne obu projektów odpowiada Dział Komunikacji Benefit Systems: Robert Moreń (Dyrektor), Jolanta Jędrysek (PR & Promotion Manager), Agnieszka Bemowska (Starszy specjalista ds. PR), Sandra Dobrowolska (Specjalista ds. PR).

Źródło: Benefit Systems SA

www.benefitsystems.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Emanacje 2020: konkurs na plakat. Do wygrania zlecenie na projekty
Europejskie Centrum Muzyki Krzysztofa Pendereckiego w Lusławicach zaprasza do udziału w konkursie na projekt graficzny plakatu 8. Miedzynarodowego Festiwalu Muzyki EMANACJE 2020
VI edycja Konkursu 30/30 na najlepszą okładkę płytową 2019
Do 19 stycznia 2020 roku trwa nabór do Konkursu 30/30 na najlepszą okładkę płytową 2019 roku, którego pomysłodawcą był wybitny polski grafik Rosław Szaybo. Wyboru prac na wystawę oraz zwycięzców dokona Jury złożone z ekspertów z zakresu sztuk plastycznych i branży muzycznej. Wśród członków Jury znajdzie się między innymi ubiegłoroczny zwycięzca, jeden z najbardziej...
16 miast walczy o tytuł najładniej oświetlonego miasta w Polsce
Bydgoszcz, Radom, Zamość, a może Rzeszów? Kto wygra 11. edycję plebiscytu miast „Świeć się z Energą” na najpiękniejsze świąteczne iluminacje? Finałowe głosowanie trwa od 7 do 15 stycznia. Zwycięskie miasto otrzyma tytuł Świetlnej Stolicy Polski oraz dodatkowe nagrody od Grupy Energa.
Konkurs na plakat z agentem 007
W związku z 25. odsłoną przygód Jamesa Bonda EON Productions, Metro Goldwyn Mayer Studios Inc., Universal Pictures International oraz United Artists Releasing zapraszaja twórców do pozostawienia po sobie śladu w historii serii z Jamesem Bondem.
Konkurs na logo reaktora Maria
Narodowe Centrum Badań Jądrowych ogłasza konkurs na opracowanie projektu graficznego logo reaktora Maria. Przedmiotem Konkursu jest opracowanie projektu graficznego logo reaktora Maria – znaku identyfikacji obiektu, który będzie przeznaczony do popularyzacji oraz reklamy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764