logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: „Otomoto. Prowadzi do satysfakcji” – nowe pozycjonowanie i kampania od Saatchi & Saatchi

  PR 03.10.2022, przeczytano 608 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała kampania reklamowa OTOMOTO, inaugurująca nowe pozycjonowanie marki, którą przygotowała agencja Saatchi & Saatchi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-_otomoto.-prowadzi-do-satysfakcji_-%E2%80%93-nowe-pozycjonowanie-i-kampania-od-saatchi-and-saatchi,397456,artykul.html

OTOMOTO jest lidrem wśród serwisów on-line umożliwiających zakup i sprzedaż samochodów.

Aby przyciągnąć nowych użytkowników kampania marki zwraca uwagę na rozmaite zalety kupowania samochodu przez serwis, z których nie da się skorzystać szukając auta w kręgu bliższych, lub dalszych znajomych. OTOMOTO przekonuje konsumentów, że ułatwi im znalezienie dokładnie takiego samochodu, jakiego szukają, a nie takiego, który akurat ktoś sprzedaje. Nie tylko dlatego, że serwis oferuje największy wybór używanych samochodów w kraju, ale jednocześnie daje możliwość sprawdzenia historii pojazdu, a nawet opcję finansowania. 

Kampania w lekki, humorystyczny sposób ostrzega przed pułapkami, w które można wpaść kupując samochód od przysłowiowych znajomych znajomych. Trudno bowiem dokonać optymalnego wyboru, kiedy nie ma się z czego wybierać. Na szczęście jest alternatywa: serwis OTOMOTO, który prowadzi do satysfakcji.  

Kampania będzie wykorzystywać kanały telewizyjne, radiowe i media społecznościowe, (Facebook, Instagram, TikTok), a także VOD, działania display i różne cyfrowe formaty niestandardowe. Dodatkowe działania zintegrowane z kampanią zaplanowano na kanałach własnych marki, na YouTube: Otomoto.TV oraz na blogu Motopedia.

- Mając świadomość, że decyzja o zakupie samochodu jest jedną z najważniejszych w życiu, chcemy pokazać, że korzystając z OTOMOTO można ją podjąć w sposób świadomy, a jednocześnie w pełni zgodny z własnymi oczekiwaniami. Satysfakcja, jaką może przynieść wybór dokładnie takiego samochodu, o jakim marzymy, jest wartością nie do przecenienia - mówi Agnieszka Czajka, General Manager OTOMOTO.

- Nowa kampania OTOMOTO jest pierwszą opartą na nowym pozycjonowaniu marki oraz content pilarach obejmujących kanały, w których marka jest obecna. Naszym celem było zbudowanie spójnej i konsekwentnej komunikacji w kluczowych punktach styku z konsumentem oraz na platformach technologicznych – powiedział Marcin Skrzypek, Senior Engagemnet Strategy w Saatchi & Saatchi

Za strategię komunikacji, kreację i realizację nowej kampanii w telewizji, radiu i digitalu oraz consulting mediowy odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Spot wyprodukował dom Lucky Luciano, wyreżyserował Sebastian Pańczyk, za zdjęcia odpowiada Piotr Sobociński. Postprodukcją zajął się Platige Image, za zakup mediów odpowiada Media Concept.

Fotografie do kampanii wykonał Łukasz Pęcak.

Źródło: Saatchi & Saatchi

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764