logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: „Otomoto. Prowadzi do satysfakcji” – nowe pozycjonowanie i kampania od Saatchi & Saatchi

  PR 03.10.2022, przeczytano 402 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała kampania reklamowa OTOMOTO, inaugurująca nowe pozycjonowanie marki, którą przygotowała agencja Saatchi & Saatchi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-_otomoto.-prowadzi-do-satysfakcji_-%E2%80%93-nowe-pozycjonowanie-i-kampania-od-saatchi-and-saatchi,397456,artykul.html

OTOMOTO jest lidrem wśród serwisów on-line umożliwiających zakup i sprzedaż samochodów.

Aby przyciągnąć nowych użytkowników kampania marki zwraca uwagę na rozmaite zalety kupowania samochodu przez serwis, z których nie da się skorzystać szukając auta w kręgu bliższych, lub dalszych znajomych. OTOMOTO przekonuje konsumentów, że ułatwi im znalezienie dokładnie takiego samochodu, jakiego szukają, a nie takiego, który akurat ktoś sprzedaje. Nie tylko dlatego, że serwis oferuje największy wybór używanych samochodów w kraju, ale jednocześnie daje możliwość sprawdzenia historii pojazdu, a nawet opcję finansowania. 

Kampania w lekki, humorystyczny sposób ostrzega przed pułapkami, w które można wpaść kupując samochód od przysłowiowych znajomych znajomych. Trudno bowiem dokonać optymalnego wyboru, kiedy nie ma się z czego wybierać. Na szczęście jest alternatywa: serwis OTOMOTO, który prowadzi do satysfakcji.  

Kampania będzie wykorzystywać kanały telewizyjne, radiowe i media społecznościowe, (Facebook, Instagram, TikTok), a także VOD, działania display i różne cyfrowe formaty niestandardowe. Dodatkowe działania zintegrowane z kampanią zaplanowano na kanałach własnych marki, na YouTube: Otomoto.TV oraz na blogu Motopedia.

- Mając świadomość, że decyzja o zakupie samochodu jest jedną z najważniejszych w życiu, chcemy pokazać, że korzystając z OTOMOTO można ją podjąć w sposób świadomy, a jednocześnie w pełni zgodny z własnymi oczekiwaniami. Satysfakcja, jaką może przynieść wybór dokładnie takiego samochodu, o jakim marzymy, jest wartością nie do przecenienia - mówi Agnieszka Czajka, General Manager OTOMOTO.

- Nowa kampania OTOMOTO jest pierwszą opartą na nowym pozycjonowaniu marki oraz content pilarach obejmujących kanały, w których marka jest obecna. Naszym celem było zbudowanie spójnej i konsekwentnej komunikacji w kluczowych punktach styku z konsumentem oraz na platformach technologicznych – powiedział Marcin Skrzypek, Senior Engagemnet Strategy w Saatchi & Saatchi

Za strategię komunikacji, kreację i realizację nowej kampanii w telewizji, radiu i digitalu oraz consulting mediowy odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Spot wyprodukował dom Lucky Luciano, wyreżyserował Sebastian Pańczyk, za zdjęcia odpowiada Piotr Sobociński. Postprodukcją zajął się Platige Image, za zakup mediów odpowiada Media Concept.

Fotografie do kampanii wykonał Łukasz Pęcak.

Źródło: Saatchi & Saatchi

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Heads Advertising z kampanią dla Oleju Wielkopolskiego
Ruszyła ogólnopolska kampania Oleju Wielkopolskiego przygotowana przez agencję Heads Advertising, pod hasłem „Wielkopolski WIE”.
„499 sekund” – wystawa dźwiękowa Agnieszki Słodownik i Karoliny Wlazło-Malinowskiej w galerii Art Walk na placu Europejskim
Ghelamco Poland i Fundacja Sztuka w Mieście zapraszają na niecodzienną wystawę galerii Art Walk. „499 sekund” to narracja dźwiękowa, którą widzowie eksplorują, używając własnych smartfonów i słuchawek. Już 8 grudnia artystki opowiedzą o powstawaniu wystawy w ramach autorskiego oprowadzania po ekspozycji.
Cheetos zachęca do wspólnej rodzinnej zabawy w towarzystwie limitowanej edycji chrupek
„A Ty co ułożysz z Cheetos Hashtags?” to hasło ogólnopolskiej kampanii, w której Cheetos prezentuje dwie nowości o oryginalnym kształcie chrupek w postaci hashtagu. Limitowana edycja Cheetos to odpowiedź na oczekiwania współczesnych konsumentów, którzy poszukują ciekawych smaków i okazji do spędzania czasu w rodzinnym gronie. Aby zainspirować i zaangażować do wspólnej...
ASB Poland ponownie stawia na Skylight
Firma ASB Poland, zakończyła proces zwiększenia i aranżacji powierzchni w budynku Skylight. W efekcie dotychczasowe biuro przeszło metamorfozę, a inspirowaną naturą przestrzeń biurową stworzono na 16 i 20 piętrze. Za zarządzanie procesem aranżacji, o łącznej powierzchni ponad 1900 mkw., odpowiadał dział Workplaces w firmie Globalworth, która jest właścicielem i...
Cykl szkoleniowy CAD Projekt Design z Grupą Tubądzin
Projektowanie to proces wymagający szerokiej wiedzy i profesjonalnego podejścia. Dlatego w realizacji najbardziej wyszukanych wizji pomagają dziś zaawansowane programy, takie jak CAD decor PRO. Autorzy aplikacji wraz z Grupą Tubądzin przeprowadzili cykl szkoleń w największych miastach w Polsce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764