logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Finał kampanii Durex „Głośni w łóżku”

  PR 24.09.2020, przeczytano 497 razy
ilustracjastrzałka

Rola otwartej komunikacji w związku, rozmów o seksie i szukanie idealnego dopasowania – o tym opowiada seria filmów dokumentalnych, jakie marka Durex stworzyła na potrzeby kampanii „Głośni w łóżku”. Teaser już teraz można obejrzeć na kanale YouTube marki. Premiera pierwszego odcinka zaplanowana jest na 14 września, a kolejne materiały ukażą się kolejno – 17, 21 i 24 września.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/final-kampanii-durex-_glosni-w-lozku_,388552,artykul.html

W ramach ostatniej fazy kampanii „Głośni w łóżku” Durex, w formie kilkuminutowych materiałów wideo, opowiada historie par, które można było zobaczyć w czerwcowym spocie reklamowym marki. Bohaterowie kampanii symbolizują różne typy związków – młodsze i starsze stażem, bezdzietne oraz posiadające dzieci, a także jednopłciowe i różnopłciowe. Wszystkie pary łączy jednak jedno – otwarta komunikacja i znajomość swoich potrzeb oraz pragnień. Dzięki temu każdy z tych z pozoru różnych związków to szczęśliwa i zdrowa relacja, w której partnerzy ufają sobie i mogą czerpać maksymalną satysfakcję z seksu.

- Seria filmów dokumentalnych to ostatnia faza kampanii „Głośni w łóżku”. Na tym etapie pragniemy podkreślić cały przekaz projektu oraz misję Durex, która polega na zachęceniu do rozmowy o seksie oraz odkrywaniu wzajemnych potrzeb i pragnień. Chcieliśmy przedstawić tę ideę w przystępny oraz jak najbardziej realistyczny sposób, dlatego postawiliśmy na filmy dokumentalne. Aby patrząc na prawdziwych ludzi i zapoznając się z ich historiami miłosnymi, widzowie zrozumieli rolę, jaką pełni komunikacja w związku. – wyjaśnia Magdalena Pichelska – Fedorczuk, Wellbeing Category Manager.

- Jednym z największych problemów polskich filmów o miłości jest to, że bohaterowie ze sobą nie rozmawiają. W każdej relacji – także tej intymnej – rozmowa powinna być absolutną podstawą. Durex skutecznie o tym przypomina. – dodają specjaliści zajmujący się kinem i twórcy kanału @Sfilmowani.

Kampania „Głośni w łóżku” promuje linię prezerwatyw Durex Invisible, które będzie można dostrzec w powstałych materiałach wideo. Linia ta ma pomóc parom w odnalezieniu idealnego dopasowania, a w jej skład wchodzą cztery warianty prezerwatyw: Durex Invisible supercienkie, Durex Invisible powiększone, Durex Invisible dopasowane i Durex Invisible dodatkowo nawilżane. Wszystkie są cieńsze niż klasyczne propozycje marki oraz umożliwiają odpowiednie dopasowanie rozmiaru i poziomu nawilżenia do własnych potrzeb.

Teaser zapowiadający serię filmów dokumentalnych dostępny jest od 10 września 2020 roku na kanale Durex na YouTube’ie. Pierwszy odcinek będzie można obejrzeć już 14 września, a kolejne będą ukazywać się co 3 dni – 17, 21 i 24 września. Reżyserem materiałów wideo jest reprezentowany przez Papaya Films – Bartosz Dombrowski, znany z chwytliwego storytellingu i stylu dokumentalnego. To doceniany na całym świecie twórca, którego prace, m.in. dla Amnesty International, Samsunga czy PRIMA, licznie nagradzano na międzynarodowej arenie. Reżyser ma na swoim koncie również współpracę z takimi markami jak: Książęce, Toyota, Mazda, VW, Carrefour i Castorama.

Twórcą strategii komunikacji oraz idei kreatywnej kampanii Durex „Głośni w łóżku” jest agencja DDB. Kompleksową realizacją materiałów fotograficznych, produkcją filmu telewizyjnego, materiałów digital oraz filmów dokumentalnych zajęło się studio Papaya Films. Za postprodukcję odpowiadały studia Rio de Post oraz Glosno.

Koordynacją całościowej strategii PR, w tym realizacją działań z zakresu media relations dla marki, zajęła się agencja Big Picture.

Wyborem i koordynacją działań z influencerami zajęła się agencją Tears Of Joy. Zakup placementu w TV leżał po stronie OMD, a media w digitalu zakupił dom mediowy Zenith.

<>

Credits DUREX:

  • On air: 14.09.2020
  • Title: Głośni w łóżku
  • Client: Reckitt Benckiser | Durex
  • Agency: DDB Warszawa
  • Creative Director: Zuza Duchniewska Sobczak
  • Creative Team: Paulina Weisgerber | Magdalena Ciereszko
  • Agency Producer: Elżbieta Mielcuch
  • Client Service: Łukasz Walerowski  
  • Production Company: Papaya Films
  • Director: Bartosz Dombrowski
  • Executive Producer: Kacper Sawicki, Paweł Bondarowicz
  • Producer: Tomek Skrodzki
  • Production Manager: Marta Stawska
  • DP: Patryk Kin
  • Production Designer: Joanna Kaczyńska
  • Costume Designer: Sar Milczarek
  • Editor: Mateusz Romaszkan | Andrzej Juraszczyk
  • Production Coordinator: Kasia Kordecka
  • Production Assistant: Kuba Welman | Tomek Izdebski
  • Postproduction: Rio de Post
  • Post Producer: Sylwia Desowska
  • Post Supervisor: Marcin Poradka
  • Colorist: Piotr Nowicki
  • Audio Production: Głośno | Błażej Kafarski
  • On-Line: Szymon Kołdej | Michał Kałuża | Jakub Boś
  • Music: Głośno

Źródło: Durex

www.durex.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DS Smith wprowadza ekologiczne rozwiązania dla materiałów POS
DS Smith, wiodący producent ekologicznych opakowań, opracował nowy produkt – EKOlogiczny POS (Point-of-Sale). Dzięki użyciu m.in. tekturowych haków i listew cenowych, papierowych podpór pod półki czy papierowej taśmy klejącej, standy i ekspozycje reklamowe będą mogły być w pełni przetwarzane.
Ballantine's: ponad 2 miliony odsłon teledysku „Żar”
Marka Ballantine’s zaprezentowała pierwsze efekty działań w ramach najnowszej odsłony kampanii Tak To Robię. Do sieci trafił teledysk do wspólnego utworu PRO8L3MU i Brodki. Zaledwie w tydzień wideo zyskało ponad 2 miliony odsłon.
Dwie spółki KERRIS Group: KERRIS Select oraz 300.codes, zajmą się obsługą sklepu internetowego marki Obsessive w zakresie SEO, kampanii performance oraz rozwoju scoping session.
Kampania internetowa „Bezpieczne dziecko w samochodzie”
Przez cały rok, do końca grudnia 2021 trwa kampania internetowa „Bezpieczne dziecko w samochodzie”, zorganizowana przez firmę Smart Kid SA i portal BRD24.PL. Celem akcji jest dostarczenie rodzicom fachowej wiedzy na temat, jak zapewnić dziecku bezpieczeństwo podczas jazdy samochodem.
Z końcem minionego roku agencja Cut The Mustard wygrała przetarg na obsługę kanałów social media należącej do grupy spółek Danone marki Żywiec Zdrój.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764