logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Z Ikea wszystko Ci się ułoży - nowa kampania marki

  PR 13.01.2023, przeczytano 1103 razy
ilustracja

W najnowszej kampanii IKEA prezentuje sprytne produkty do przechowywania, które pomogą w porządkach i odzyskaniu przestrzeni w domu. VMLY&R Polska odpowiada za strategię, kreację i produkcję.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-z-ikea-wszystko-ci-sie-ulozy---nowa-kampania-marki,398623,artykul.html

W tegorocznej wiosennej kampanii IKEA zachęca klientów do postawienia małych kroków ku lepszej organizacji. Według Raportu IKEA Życie w domu (2022) aż 79% Polek i Polaków regularnie doświadcza frustracji, jeśli chodzi o ich dom, a najczęściej wymienianymi powodami są: bałagan, brak przestrzeni do przechowywania, zbyt dużo przedmiotów bez swojego miejsca oraz obowiązki domowe[1].

W dobrze zorganizowanym wnętrzu pełnym prostych pomysłów na przechowywanie codziennych rzeczy, np. butów, ładowarek, kabli, czy wielu tzw. "przydasi", które stale dobrze mieć pod ręką, chaos tak łatwo nie przejmie kontroli. Harmonijne otoczenie poprawia humor i dobrze wpływa na lepsze samopoczucie, by wszystko się dobrze układało, a codzienne życie stało się lepsze.

Motywem przewodnim kampanii jest przywrócenie kontroli nad chaosem i przytłoczeniem przedmiotami w naszych domach. Inspiracje przedstawiono w kreatywny, zabawny sposób, powiększając wybrane obiekty codziennego życia do gigantycznych rozmiarów.

W rolach głównych nowych spotów kampanii wystąpili poskromiciele chaosu: SEKKINER haczyk na drzwi, MURVEL pojemnik na buty, ROMMA pojemnik na kable z pokrywką.

IKEA jako ekspert od urządzania i organizacji przestrzeni chce nam pokazać, że nie musimy od razu przeprowadzać remontu, czy gruntownych zmian, aby zyskać dodatkową przestrzeń. Wystarczy zacząć od drobnych ulepszeń. Z IKEA krok po kroku i niskim kosztem dopasujemy mieszkanie do naszych potrzeb. Dzięki modułowości i wielofunkcyjności produktów mamy pewność, że znajdziemy odpowiednie rozwiązanie dostosowane do nas oraz naszego budżetu.  

O kampanii

W ramach projektu powstało łącznie 7 wideo w formatach: 54”, 30” i 2x 15” (buty i kable), 3x 6” (buty, kable i siatka) – dostępne na YouTube oraz VOD. Za produkcję odpowiada Film Reaktor. Reżyserem spotów jest Michał Sabliński. Scenografią zajęły się Daria Dwornik i Aleksandra Żurawska we współpracy z Katarzyną Jaros-Puzio (Projektantka oraz Krajowa Liderka ds. Architektury Wnętrz, IKEA Retail, Polska). Za strategię, kreację i produkcję odpowiada VMLY&R Polska. Mediami, planowaniem i zakupem zajęła się agencja Wavemaker, komunikacją PR – Garden of Words, a działaniami klubu IKEA Family – Loyality Point.

Ogólnopolska kampania wystartowała 09.01.2023 r. i potrwa do 31.03.2023 r. Do jej rozpowszechnienia wykorzystywane są szeroko zasięgowe media, takie jak telewizja i digital, a w ramach niego działania display: video (YouTube), serwisy VOD oraz media społecznościowe (Instagram, Facebook, Tik Tok) i współpraca z influencerami. Wykorzystano także Google i programy lojalnościowo-rabatowe. Pojawią się także nowe treści na kanałach własnych marki. O kampanii będzie można usłyszeć również w radio oraz serwisach audio. Przygotowano też aktywacje dla Klubowiczów IKEA Family oraz promocję 10 rat 0% w styczniu i lutym. 

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

Dodatkowe informacje:

[1] Więcej o Raporcie IKEA Życie w domu 2022 już wkrótce

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764