Nowy znak firmowy agencji zatrudnienia Mondi to efekt kilkumiesięcznej pracy zespołu specjalistów z agencji reklamowej about ad. Zmieniony logotyp uosabia wszystkie wartości, które stanowią fundament sukcesu firmy.
Po 13 latach od pojawienia się na rynku agencja Mondi posiada już 21 oddziałów w Niemczech oraz 4 w Polsce – w Poznaniu, Szczecinie, Słubicach i Mierzynie.
Za wszelkie projekty graficzne, komunikację zewnętrzną marki i kontakt z mediami odpowiada agencja reklamowa about ad. Efektem udanej współpracy obu firm jest projekt nowego znaku firmowego. Na podstawie obustronnych ustaleń zadecydowano, że nowy logotyp firmy powstanie w ujęciu 4 poziomów hermeneutyki:
- zegar – symbolizuje czas;
- inicjał „M” – inspiracja nazwą firmy;
- serce – symbol zaangażowania w wykonywaną pracę;
- człowiek – ręce w objęciu symbolizują troskę o drugiego człowieka.
Obecnie logotyp stanowi integralną część tożsamości firmy i prezentuje jej rozwój na przestrzeni ostatnich lat. Dodany został również brand claim – „Human to human”, który wyraża jasny przekaz informujący o myśli przewodniej agencji.
Mondi jest marką parasolową dla istniejącej już Mondi PRO (Professional Recruitment Organisation), która specjalizuje się w rekrutacji stałej, oraz nowopowstałej Mondi SET (Supreme, Engagement, Time), zajmującej się rekrutacją pracowników tymczasowych dla klientów polskich i niemieckich.
Za projekt ze strony Mondi odpowiedzialni byli: Rafał Mroziewski (Prezes Zarządu), Monika Woźniak (Business Unit Manager), Kinga Chmielewska (Kierownik Działu Niemcy).
Agencja reklamowa about ad powierzyła zaś zadania zespołowi w składzie: Wiesław Juskowiak (Copywriter), Wojciech Franka (Art Director) oraz Agnieszka Andrzejczyk (Account Executive).
Źródło: about ad