logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Nowy wizerunek agencji zatrudnienia Mondi

  PR 19.05.2015, przeczytano 2985 razy
ilustracjastrzałka

Nowy znak firmowy agencji zatrudnienia Mondi to efekt kilkumiesięcznej pracy zespołu specjalistów z agencji reklamowej about ad. Zmieniony logotyp uosabia wszystkie wartości, które stanowią fundament sukcesu firmy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-nowy-wizerunek-agencji-zatrudnienia-mondi,24890,artykul.html

Po 13 latach od pojawienia się na rynku agencja Mondi posiada już 21 oddziałów w Niemczech oraz 4 w Polsce – w Poznaniu, Szczecinie, Słubicach i Mierzynie.

Za wszelkie projekty graficzne, komunikację zewnętrzną marki i kontakt z mediami odpowiada agencja reklamowa about ad. Efektem udanej współpracy obu firm jest projekt nowego znaku firmowego. Na podstawie obustronnych ustaleń zadecydowano, że nowy logotyp firmy powstanie w ujęciu 4 poziomów hermeneutyki:

  1. zegar – symbolizuje czas;
  2. inicjał „M” – inspiracja nazwą firmy;
  3. serce – symbol zaangażowania w wykonywaną pracę;
  4. człowiek – ręce w objęciu symbolizują troskę o drugiego człowieka.


Obecnie logotyp stanowi integralną część tożsamości firmy i prezentuje jej rozwój na przestrzeni ostatnich lat. Dodany został również brand claim – „Human to human”, który wyraża jasny przekaz informujący o myśli przewodniej agencji.

Mondi jest marką parasolową dla istniejącej już Mondi PRO (Professional Recruitment Organisation), która specjalizuje się w rekrutacji stałej, oraz nowopowstałej Mondi SET (Supreme, Engagement, Time), zajmującej się rekrutacją pracowników tymczasowych dla klientów polskich i niemieckich.

Za projekt ze strony Mondi odpowiedzialni byli: Rafał Mroziewski (Prezes Zarządu), Monika Woźniak (Business Unit Manager), Kinga Chmielewska (Kierownik Działu Niemcy).

Agencja reklamowa about ad powierzyła zaś zadania zespołowi w składzie: Wiesław Juskowiak (Copywriter), Wojciech Franka (Art Director) oraz Agnieszka Andrzejczyk (Account Executive).

Źródło: about ad

www.aboutad.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Drukarnia Chroma przechodzi rebranding
Drukarnia internetowa Chroma prezentuje swoje nowe oblicze.
Międzynarodowy Fotofestiwal: program i zaproszenie do Łodzi
Międzynarodowy Festiwal Fotografii w Łodzi już po raz 23. zaprezentuje krajobraz polskiej i światowej fotografii współczesnej. Premiery projektów m.in. Weroniki Gęsickiej i Przemka Dzienisa, gwiazdy międzynarodowej fotografii w opowieściach o transformacji i uwalnianiu, najciekawsze tematy fotograficzne sezonu – Fotofestiwal ogłosił program blisko trzydziestu wystaw...
CeraVe z reklamowym love-story w SkyShowtime i Tinderze
CeraVe jest jedną z trzech pierwszych marek, które otwierają nowy reklamowy rozdział na rynku globalnych serwisów streamingowych w Polsce. Kampania kremu od CeraVe, utrzymana w konwencji love-story, ruszyła premierowo na SkyShowtime. Komunikacja obejmuje też Tinder, YouTube, TVN Player oraz kino i social media. Za strategię i oprawę mediową akcji odpowiada Wavemaker.
Red Bull z kampanią 3D na nośnikach AMS Digital Indoor
W maju na Digital Indoor od AMS można zobaczyć pierwszą zasięgową kampanię wideo z efektem 3D. Spot przygotowany dla marki Red Bull promuje linię produktów pod hasłem „Summer edition”. Kampania dociera do mieszkańców 20 aglomeracji.
Pepsi i ogromna puszka w centrum Warszawy
W dniach 21-26 maja w samym sercu Warszawy pod Pałacem Kultury i Nauki od strony ul. Emilii Plater można skorzystać z wyjątkowej, immersyjnej atrakcji. Mowa o gigantycznej puszcze, która swoim kształtem oraz designem przypomina znany i kultowy napój gazowany. Fani nietypowych miejskich instalacji mogą przenieść się w zupełnie nowy wymiar dzięki spektakularnym cyfrowym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764